Sundhedsplejersken ringede idag, bekymret??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

jannebjerre

Emilie2010 skriver:

er den ik dyr ej ved godt penge ikke skal komme i vejen, men er den ik dyr

Du må købe min hvis det er for 100+porto??

Den koster 300kr fra ny tror jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Mor1012

jannebjerre skriver:

det vænder jeg lige med manden så tak og hvor kan jeg læse om den henne på internettet?? jeg tror bare desværre det er for sent at gøre det på den måde

Anmeld

12. april 2011

Mor1012

jannebjerre skriver:

det vænder jeg lige med manden så tak og hvor kan jeg læse om den henne på internettet?? jeg tror bare desværre det er for sent at gøre det på den måde

Anmeld

12. april 2011

jannebjerre

Emilie2010 skriver:

Nej vi begyndte da Felix var 4½mdr og det er virkelig sandt i løbet af en uge kunne vi se stor forskel..

- Ligeså snart de er et halvt år, så er det svært at lave om på hovedfaconen, da kraniet, da ikke længere er så blødt...

Anmeld

12. april 2011

Mor1012

jannebjerre skriver:

Nej vi begyndte da Felix var 4½mdr og det er virkelig sandt i løbet af en uge kunne vi se stor forskel..

- Ligeså snart de er et halvt år, så er det svært at lave om på hovedfaconen, da kraniet, da ikke længere er så blødt...

okay jamen kan jeg evt læse om den på internettet

Anmeld

12. april 2011

jannebjerre

Emilie2010 skriver:

okay jamen kan jeg evt læse om den på internettet

Kan ikke lige udmiddelbart finde et sted, men ellers gå ned i den nærmeste babyforretning og hør dem ad
De hjalp mig dengang og var rigtig søde til at forklarer..

Anmeld

12. april 2011

Mor1012

jannebjerre skriver:

Kan ikke lige udmiddelbart finde et sted, men ellers gå ned i den nærmeste babyforretning og hør dem ad
De hjalp mig dengang og var rigtig søde til at forklarer..

super, hva hedder den ? jeg vil lige tæbke over det og vende det med manden og så får jeg lige ringet til kiropraktor og kranio sekral t og snakker med dem imorgen

Anmeld

12. april 2011

jannebjerre

Emilie2010 skriver:

super, hva hedder den ? jeg vil lige tæbke over det og vende det med manden og så får jeg lige ringet til kiropraktor og kranio sekral t og snakker med dem imorgen

Det ved jeg sgu ikke hihi Skråpude????

Anmeld

12. april 2011

Mor1012

jannebjerre skriver:

Det ved jeg sgu ikke hihi Skråpude????

jeg vender tilbage til dig

Anmeld

12. april 2011

kamtok

Emilie2010 skriver:

IHH JEG FÅR INGEN PÅMINDELSE OM AT NOGLE HAR SVARET PÅ MINE INDLÆG! BEKLAGER

I FÅR LIGE SAMME BESKED, DA MANGE AF JER SKRIVER DET SAMME:

MÅSKE SKAL JEG TAGE TIL KIROPRAKTOR? MEN EMILIE KIGGER OG LIGGER SIG SELV OM PÅ VENSTRE SIDE PÅ LEGETÆPPET ( DET ER HØJRE SOM ER/VAR HENDES YNGLINGS SIDE) DET VIL SIGE HUN VÆNDER TIL DEN RIGTIGE SIDE PÅ LEGETÆPPET , NÅR HUN SOVER ER HUN BLEVET BEDRE TIL AT VENDE HOVEDET FRA SIDE TIL SIDE.

JA DET ER EN GOD SP VI HAR, MEN JEG TÆNKTE BARE , BEHØVER VI VIRKELIG VÆRE SÅ HYSTERISK? JA HENDES ØRE SIDDER LIDT FORSKUDT, MEN MAN KAN DA HELLER IKK VÆRE SNORRE LIGE HVIS I FORSTÅR.

MEN HVIS I HERINDE VIRKELIG OGSÅ MENER JEG SKAL TAGE HENDE TIL KIROPARKTOR, SÅ GØR JEG DET SELVFØLGELIG. JEG TROEDE BARE IKK DET VAR SÅÅ SLEMT

Det var da irriterende med indlæggene der ikke kommer frem 

Jeg vil jo som tidligere skrevet ikke male fanden på væggen, men min dreng var tydeligt skæv - han var simpelthen lidt "højere" i den ene side af hovedet. 

Måske en sammenrullet stofble i højre side (under lagnet) kan hjælpe hende til at sove med hovedet til venstre? - Det er faktisk "sjovt" nok den samme side som Jakob, og det med stofbleen er virkelig effektivt - og det kan du jo sagtens kombinere med at gå til kiropraktor. 

Håber ikke at det er så slemt trods alt og håber at alt går vel hos kiro'en/lægen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.