Emilie2010 skriver:
IHH JEG FÅR INGEN PÅMINDELSE OM AT NOGLE HAR SVARET PÅ MINE INDLÆG!
BEKLAGER
I FÅR LIGE SAMME BESKED, DA MANGE AF JER SKRIVER DET SAMME:
MÅSKE SKAL JEG TAGE TIL KIROPRAKTOR? MEN EMILIE KIGGER OG LIGGER SIG SELV OM PÅ VENSTRE SIDE PÅ LEGETÆPPET ( DET ER HØJRE SOM ER/VAR HENDES YNGLINGS SIDE) DET VIL SIGE HUN VÆNDER TIL DEN RIGTIGE SIDE PÅ LEGETÆPPET , NÅR HUN SOVER ER HUN BLEVET BEDRE TIL AT VENDE HOVEDET FRA SIDE TIL SIDE.
JA DET ER EN GOD SP VI HAR, MEN JEG TÆNKTE BARE , BEHØVER VI VIRKELIG VÆRE SÅ HYSTERISK? JA HENDES ØRE SIDDER LIDT FORSKUDT, MEN MAN KAN DA HELLER IKK VÆRE SNORRE LIGE
HVIS I FORSTÅR.
MEN HVIS I HERINDE VIRKELIG OGSÅ MENER JEG SKAL TAGE HENDE TIL KIROPARKTOR, SÅ GØR JEG DET SELVFØLGELIG. JEG TROEDE BARE IKK DET VAR SÅÅ SLEMT 
Det var da irriterende med indlæggene der ikke kommer frem 
Jeg vil jo som tidligere skrevet ikke male fanden på væggen, men min dreng var tydeligt skæv - han var simpelthen lidt "højere" i den ene side af hovedet.
Måske en sammenrullet stofble i højre side (under lagnet) kan hjælpe hende til at sove med hovedet til venstre? - Det er faktisk "sjovt" nok den samme side som Jakob, og det med stofbleen er virkelig effektivt - og det kan du jo sagtens kombinere med at gå til kiropraktor.
Håber ikke at det er så slemt trods alt og håber at alt går vel hos kiro'en/lægen.

Anmeld