smvelf skriver:
Sarah havde også fladt baghoved, da hun var omkring de 4 måneder. Vi tog til kiropraktor, som fortalte (til vores store overraskelse), at hun var stiv i nakken og havde nogle nerver i klemme i rygge. Det var derfor hun tit lå i den samme stilling. Men ja Kiropraktoren hjalp rigtig meget, og nu er der kun en lille snært af fladt baghoved. Desuden købte vi en kile hun kunne ligge i og sove.
Det er med at få gjort noget ved det, imens der er mulighed for det, for selvom du siger at du ikke kan se det så godt, kan det lynhurtigt blive meget værre.
Ang. sundhedsplejesken. Tror bare hun er bekymret og vil hjælpe jer. Det er jo en af grundende til hun er der 
IHH JEG FÅR INGEN PÅMINDELSE OM AT NOGLE HAR SVARET PÅ MINE INDLÆG!
BEKLAGER
I FÅR LIGE SAMME BESKED, DA MANGE AF JER SKRIVER DET SAMME:
MÅSKE SKAL JEG TAGE TIL KIROPRAKTOR? MEN EMILIE KIGGER OG LIGGER SIG SELV OM PÅ VENSTRE SIDE PÅ LEGETÆPPET ( DET ER HØJRE SOM ER/VAR HENDES YNGLINGS SIDE) DET VIL SIGE HUN VÆNDER TIL DEN RIGTIGE SIDE PÅ LEGETÆPPET , NÅR HUN SOVER ER HUN BLEVET BEDRE TIL AT VENDE HOVEDET FRA SIDE TIL SIDE.
JA DET ER EN GOD SP VI HAR, MEN JEG TÆNKTE BARE , BEHØVER VI VIRKELIG VÆRE SÅ HYSTERISK? JA HENDES ØRE SIDDER LIDT FORSKUDT, MEN MAN KAN DA HELLER IKK VÆRE SNORRE LIGE
HVIS I FORSTÅR.
MEN HVIS I HERINDE VIRKELIG OGSÅ MENER JEG SKAL TAGE HENDE TIL KIROPARKTOR, SÅ GØR JEG DET SELVFØLGELIG. JEG TROEDE BARE IKK DET VAR SÅÅ SLEMT 
Anmeld