Maine Coon kat sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. april 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Har du kontaktet opdrætter? ? De plejer gerne at vide, hvor deres små misser kommer hen...

Nu ved jeg ikke, om du har købt den hos en opdrætter - men mange opdrættere laver faktisk i kontrakten at man SKAL kontakte opdrætter, hvis man er nødsaget til at gå af med den..

Men hold da op, hvor er den smuk. .Har desværre 4 katte, så går nok ikke med en til Ellers så havde jeg taget hende

for du finder et ordentligt hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Kvindemin

KittyGirl skriver:

Uden tvivl du skal have noget for hende, det var absolut ikke en foræring jeg havde i tankerne.... vi er bare lidt broke i denne måned... og ved ikke hvordan det ser ud til d.1 (endnu!) ...

Du skriver hun er præmiekat.. hvilke udstillinger har hun været til og har hun vundet noget?

i 09 vandt hun alt muligt forskelligt, hun fik 6 titler

Anmeld

12. april 2011

Kvindemin

Saphiira skriver:

Har du kontaktet opdrætter? ? De plejer gerne at vide, hvor deres små misser kommer hen...

Nu ved jeg ikke, om du har købt den hos en opdrætter - men mange opdrættere laver faktisk i kontrakten at man SKAL kontakte opdrætter, hvis man er nødsaget til at gå af med den..

Men hold da op, hvor er den smuk. .Har desværre 4 katte, så går nok ikke med en til Ellers så havde jeg taget hende

for du finder et ordentligt hjem

yes

Anmeld

12. april 2011

Tullemoar

godt nok.. 

Uh hun er bare flot

Anmeld

12. april 2011

Ryberg

Chritinap skriver:

Vores maine coon kat på 2,5 år sælges. Premiekat, neutraliseret, symetrisk, kun fodret med det bedste fodder.
Skriv for interesse. 1000 kr.

Er indekat pt., så der skal nok arbejdes lidt for at få den ud

hvilket temperament har hun?

legesyg? Kælen? Kan hun bedst lide at ligge selv, eller vil hun gerne være hos en..

Hvad med børn?

Er hun rolig af sind? eller er hun lidt bidsk?

(er virkelig interesseret i hende)

Anmeld

12. april 2011

Kvindemin

KittyGirl skriver:

legesyg? Kælen? Kan hun bedst lide at ligge selv, eller vil hun gerne være hos en..

Hvad med børn?

Undskyld - Er du en af dem jeg skriver med over mail også?
Sixty er meget rolig, hun vil gerne lægge selv, men hun vil endnu hellere minge sig og har hun brug for omsorg skal man ikke tvivle - så mjaver hun indtil man snakker med hende. Hun er meget tryg ved sine nærmeste, og skal lige lurer fremmede an, men så er alt også ok.
Jeg har en datter som er 3½ år, nogle gange syntes hun godt det kan blive for voldsomt med alt det råberi og trampen, så kan hun godt finde på at gå i et andet rum og hvile ørerne
Vi har også en på ½ år, man skulle tro hun behandlede ham som sin lille killing - hun passer på ham, vil kæle med ham og være ved ham hele tiden. Jeg kunne sige meget mere, hun er en sød kat som skal have et KÆRLIGT hjem!!

Anmeld

12. april 2011

Kvindemin

KittyGirl skriver:

Hvad med børn?

Hun vil forresten gerne lege, alt hvad der er pels på går hun rundt med i munden. Lige pt har jeg gevet hende to påskekyllinger som hun vader rundt med i munden og er så stolt - og så ved hun intet bedre end at blive rost

Anmeld

13. april 2011

Mig med maven

JEG HADER KATTE...

Men nej nej nej hvor ser den her virkelig sød ud! Lige til at putte med!

Anmeld

13. april 2011

Kvindemin

Mig med maven skriver:

JEG HADER KATTE...

Men nej nej nej hvor ser den her virkelig sød ud! Lige til at putte med!

Ja, den er sød

Anmeld

14. april 2011

Tullemoar

hvor befinder den sig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.