Maine Coon kat sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. april 2011

Silja

Hej

Hvad hedder hun og hvor bor hun henne?

Vi har en han- misser på to år som ligner hende  rigtigt meget, han er dog sort/hvis og det ligner hun er grå/hvid eller snyder billedet?

Vi bor i Århus med stort hus og have til - vi elsker vores Simba (dusen). :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Chritinap skriver:

Vores maine coon kat på 2,5 år sælges. Premiekat, neutraliseret, symetrisk, kun fodret med det bedste fodder.
Skriv for interesse. 1000 kr.

Er indekat pt., så der skal nok arbejdes lidt for at få den ud

er hun ægte ?

Anmeld

12. april 2011

Kvindemin

Silja skriver:

Hej

Hvad hedder hun og hvor bor hun henne?

Vi har en han- misser på to år som ligner hende  rigtigt meget, han er dog sort/hvis og det ligner hun er grå/hvid eller snyder billedet?

Vi bor i Århus med stort hus og have til - vi elsker vores Simba (dusen). :-)

Hun er grå (rettere sagt er hendes farve blå, sjælen og SÅ smuk) Og det har hun vundet mange priser på.
Hun bor i Silkeborg, ikke så langt fra jer.
Hendes navn er Sixty og reagere 100% på det, hun er en kat med en kæmpe personlighed, renlig, stille og rolig, skal se fremmede an og finder tryghed ved hendes nærmeste

Anmeld

12. april 2011

Kvindemin

den-lykkeligste skriver:

er hun ægte ?

Ja selvfølgelig!!

Anmeld

12. april 2011

mth1987

Hvordan kan det være i skal af med hende?

Anmeld

12. april 2011

Kvindemin

mth1987 skriver:

Hvordan kan det være i skal af med hende?

Vi er nød til at komme af med alt der hedder stof og pels, rent ud sagt. Vi har en søn med en træls træls astma og så må vi jo som forældre bære ansvaret for at minimere det. Selvom det er noget 'møg'

Anmeld

12. april 2011

mth1987

Chritinap skriver:

Vi er nød til at komme af med alt der hedder stof og pels, rent ud sagt. Vi har en søn med en træls træls astma og så må vi jo som forældre bære ansvaret for at minimere det. Selvom det er noget 'møg'

Øv hvor ærgerligt det kan bare ikke være rart, kæledyr bliver jo også en del af familien, men selvfølgelig er ens barn vigtigst, men det gør det ikke nemmere ...Hvis du ikke finder noget hjem til den har vi en plads, hvor den helt sikkert får det godt men har pt ikke råd til at betale så mange penge for en kat.

Anmeld

12. april 2011

Ryberg

Chritinap skriver:

Vores maine coon kat på 2,5 år sælges. Premiekat, neutraliseret, symetrisk, kun fodret med det bedste fodder.
Skriv for interesse. 1000 kr.

Er indekat pt., så der skal nok arbejdes lidt for at få den ud

åhhh..... Der var lige en misser for mig! Har hjemmet... kendskabet til racen... men har ikke pengene lige nu

Snakker lige med manden! Skal lige plage lidt... NØJ hvor er hun dejlig..

Kan hun finde ud af at være alene hjemme? Hvad laver hun der?

Anmeld

12. april 2011

Kvindemin

KittyGirl skriver:

åhhh..... Der var lige en misser for mig! Har hjemmet... kendskabet til racen... men har ikke pengene lige nu

Snakker lige med manden! Skal lige plage lidt... NØJ hvor er hun dejlig..

Kan hun finde ud af at være alene hjemme? Hvad laver hun der?

Hun er alene hjemme her, så ingen problem og har aldrig været det.
Jeg vil også bare gerne kunne sige at jeg ville give hende til et sted hun vil få det godt, men det er jo ikke ligefrem billigt at have passet og plejet katten emd alt hvad det indebærer. Så vil have noget for hende.

Knus

Anmeld

12. april 2011

Ryberg

Chritinap skriver:

Hun er alene hjemme her, så ingen problem og har aldrig været det.
Jeg vil også bare gerne kunne sige at jeg ville give hende til et sted hun vil få det godt, men det er jo ikke ligefrem billigt at have passet og plejet katten emd alt hvad det indebærer. Så vil have noget for hende.

Knus

Uden tvivl du skal have noget for hende, det var absolut ikke en foræring jeg havde i tankerne.... vi er bare lidt broke i denne måned... og ved ikke hvordan det ser ud til d.1 (endnu!) ...

Du skriver hun er præmiekat.. hvilke udstillinger har hun været til og har hun vundet noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.