Du skal tage den snak med din jordmor/læge og fortælle præcis hvordan du har det og hvorfor du ønsker KS, og så vidt jeg ved er det helt valgfrit, men som mange andre skriver så vil de nok prøve at overtale dig til alm fødsel, men hvis du går med til dette så lav nogle aftaler med jordmor/læge om hvor længe du fx skal lægge med veer inden det bliver KS hvis der intet sker...
Nu ved jeg ikke lige hvordan/hvorfor din første ikke var en lykke for dig, men for mit eget vedkommen er jeg endt i AKS begge gange. Første gang lå jeg med veer i 48 timer og havde åbnet mig 6 cm men pludselig begyndte jeg at trække mig sammen igen og hjertelyden faldt så det endte derfor i AKS og anden gang var aftalen at jeg skulle føde selv, men måtte kun ligge med veer 8 timer og ellers hed det KS for jeg ikke skulle have samme oplevelse en gang til, men endte desværre i AKS 5 uger før termin da jeg fik en gang blindtarmsbetændelse, men som du kan læse havde jeg lavet en aftale med fødestedet om hvordan det hele skulle have forløbet hvis det ikke havde været for den blindtarm så håber da du vil tage en snak om en plan for din næste fødsel, som kan gøre dig helt tryg...
Og mht arret så er mit overhovedet ikke grimt...kan faktisk næsten ikke ses selvom det er samme sted de har åbnet begge gangene, men tror også det kommer meget an på hvordan det bliver lukket efter...mit er blevet syet indvendigt fra begge gange...men ja jeg mangler da den rigtige fødsel men jeg har jo fået mine 2 skønne prinsesser alligevel uanset hvordan de er kommet ud og elsker dem da lige højt af den grund...

Anmeld