Hvornår samvær hos far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Okay, det lyder meget fair, når barnet er i den alder. HVilken statsforvaltning hører I under?

Jeg hører under den i Aalborg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Anonym trådstarter

Okay... jeg hører under en helt tredje statsforvaltning, så nu må vi se, hvad de siger, når vi skal ind og snakke.

Har sagt til min eks, at han kan kontakte dem, når han synes, at han vil have ændret samværet til mere. Lige nu er 'kontrakten' den, som vi aftale i sin tid begge to. Hvis den skal ændres, så har jeg fortalt ham, at vi skal have nogle professionelle til at hjælpe os, så vores barn kommer sikkert og godt gennem sin barndom

Anmeld

12. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Min mand fik i statsamtet at vide da hans datter var 2år at vi måtte have hende fra fredag-søndag hver anden uge, halvdelen af påsken, hver anden jul/nytår, men indtil hun blev 3år måtte vi kun have hende 1uge i sommerferien efter 3år blev det 2uger

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Oliver&Troia <3 skriver:

Min mand fik i statsamtet at vide da hans datter var 2år at vi måtte have hende fra fredag-søndag hver anden uge, halvdelen af påsken, hver anden jul/nytår, men indtil hun blev 3år måtte vi kun have hende 1uge i sommerferien efter 3år blev det 2uger

Okay. Det er jo også noget af en omstilling for de små pludselig at være hos faren i over en hel uge. Det kræver i hevrt fald, at de begge er trygge ved hinanden

Anmeld

13. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Anonym skriver:

Okay. Det er jo også noget af en omstilling for de små pludselig at være hos faren i over en hel uge. Det kræver i hevrt fald, at de begge er trygge ved hinanden

det sjovt som det altid er moderen der skal fremstå som den vigtigste forældre....børnene er ikke mere trygge ved deres mor end ved deres far..

hmm mon ikk det handler om, om moderen lader faderen være en del af børnenes liv...hmmm

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Oliver&Troia <3 skriver:

det sjovt som det altid er moderen der skal fremstå som den vigtigste forældre....børnene er ikke mere trygge ved deres mor end ved deres far..

hmm mon ikk det handler om, om moderen lader faderen være en del af børnenes liv...hmmm

Selvfølgelig skal han være en del af hans liv. Vi har fælles forældremyndighed, og har aldrig villet have den fulde. Er glad for, at min søn skal se sin rigtige far, men det skal ikke ske fra den ene dag til den anden, når han kun ser ham 3-4 gange pr. måned. Jeg vil have, at han skal være tryg ved ham. Bare fordi han er far, så er man ikke automatisk et kendt ansigt af barnet. Der skal skabes et bånd inden samværet skrues op, og det håber jeg statsforvaltningen vil hjælpe os med, så vi alle tre for det bedst muligt midt i det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.