Anonym skriver:
Ja, men problemet er så den dumme afstend i mellem os. Han studerer og har tit først fri kl. 16, så det er svært at få skabt en god relation i hverdagene. Men vi prøver så godt vi kan. Når han er på besøg hos os, så er han sammen med vores søn uafbrudt mens han er her. Jeg fortæller ham blot at nu skal han have mad, i bad etc.
Det er rart at kunne se, at han elsker ham, som jeg selv gør. Men er nu en anelse bekymret for, om alt det praktiske kan overholdes - hans sovetider, madvaner etc. Men kan give ham en huskeseddel med, og så håbe på det bedste, så vi ikke hvergang skal starte forfra, når han har været på weekend der 
Er det svært at undvære sit barn til samvær? Jeg ved, at jeg vil få det svært med det, men på den anden side, så må jeg bare nyde friheden lidt og bruge den på mig selv - massage, gå i byen med veninderne og bare være mig 
Du skal huske på at de aftaler du taler om, mht spise og sove osv er din måde at gøre det på...for din egen skyld så lad være med at afstikke regler for hvad han skal gøre, det er hans ansvar hos ham...men du kan da nævne at han nprmalt sover klokken det og det og spiser på bestemte tidspunkter eller hvad det kan være...men du skal ikke regne med at det bliver som du mener og synes og det er jo heldigvis heller ikke noget børn dør af.
Nej, jeg har egentlig ikke synes det er hårdt...lige nu er de væk fra torsdag til søndag og jeg nyder de dage...dog tror jeg at det ryger tilbage til fredag til søndag, men det er for børnenes skyld, de trives ikke så godt med den ekstra dag der er kommet på..
Men ja, det er svært at skabe en tæt relation med den afstand og jeg tror, hvis det var mig, at jeg ville vente med overnatning til barnet har en større forståelse af hvem det er i forhold til morg, far og verdern omkring sig.