Det FØRSTE du tænker når du ser den her hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

miinimeal

min første tanke er nuurg cocio(; sikke en lækker hund(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Sphynxlover

Rose <3 skriver:

Er det din kat på dit profilfoto?

Jeg har aldrig set sådan en kat før

Ja det er det

Anmeld

11. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja, hvad er det første du tænker når du ser den her hund? Bare din første tanke. Lad vær med at tænk på om du såre nogle eller om folk tror du er "dum".. bare kom med dit første indtryk. Jeg fortæller sener hvorfor jeg spørg om det her

Pittbull.

Anmeld

11. april 2011

Tvillingemor80

Tænkte "årh det synd den skal ha den der på"..

Men min holdning er at det er bedre den har sådan en på (eller man slet ikke holder den slags hunde), end den bider ..

Men har også passet sådan er hund engang som var blid som et lam - så ved godt hunden ikke er ond, men der er nogle indstinkter i den vi ikke kan kontrollere ..

Anmeld

11. april 2011

Mira0911

Wulffi89 skriver:

Og kan lige sige til jer der synes det ligner en mundkurv, det er det altså ikke det er en gå sele der sidder om munden, kaldet en halti vi har selv en nemlig..

Lige præcis... 

Desværre er der mange som tolker det som en mundkurv... 

Er hamrende glad for at vi købte en til vores labber... 

Anmeld

11. april 2011

bette

min første tanke. nåhhhh hvor ser den sød ud.. 

og min anden tanke var.. hmm den har vist en halti på  

den ser både sød og fjollet ud

Anmeld

11. april 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Jeg tænker "Brian"...

Der var jeg lige ved at omkomme i min is Jeg er enig. Jeg tænker nok ikke så pænt..

Jeg er ikke så meget til den type hunde. Jeg ved ikke, om jeg har hørt for meget negativt om "muskelhunde" eller om eg synes de virker voldsomme.

Og så kan det godt være, at det den har om munden er en sele. Men for mig -som ikke er hundemenneske og deraf uvidende- signalerer den, at hunden kan finde på at bide.

Alt i alt ikke noget godt indtryk - og det er egentliogt synd, hvis det er en venlig hund!

Anmeld

11. april 2011

Isabella_mor

jeg tænker at den må trække lidt eftersom den har sele på snuden..

men ellers syntes jeg den ser sød ud.. men det er altså ikke en mundkurv og hinder altå ikke hunde i at bide... de er lavet til at man kan styre sin hund lidt bedre med den slags sele. og har ikke noget at gøre med om den bider eller ej...ligesom til heste findes der forskellige slags seler til hunde...

Anmeld

11. april 2011

morethanperfect

amandamh skriver:

Tænkte "årh det synd den skal ha den der på"..

Men min holdning er at det er bedre den har sådan en på (eller man slet ikke holder den slags hunde), end den bider ..

Men har også passet sådan er hund engang som var blid som et lam - så ved godt hunden ikke er ond, men der er nogle indstinkter i den vi ikke kan kontrollere ..

Det er ikke en mundkurv .. Det er en sele

Anmeld

11. april 2011

Ina33

Nu har jeg læst alle svarerne igennem, og jeg kan se at rigtig mange fejlagtigt tror at det er en mundkurv hunden har på.

Hmmm jeg synes egentlig ikke det er så svært at se, at selen ikke ville kunne afværge et evt. bid. At det altså IKKE er en mundkurv, men en gå pænt sele...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.