Det FØRSTE du tænker når du ser den her hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

BellaT

Nååeerrh... Det var det første. Var forberedt på at det var et billede af en muskelhund. Så forventede sådan et sædvanligt haps haps - jeg æder dig - billede.. Og det var ikke sådan et billede, så en behagelig overraskelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Ina33

Mussen2 skriver:

Lige i en hurtig vending synes jeg den ligner en gris Og så kommer jeg til at tænke¨på at den nok har bidt siden den har mundsele på

"Mundselen" er en grime, som den har på for ikke at trække når den bliver luftet... (Vil jeg tro)

Anmeld

11. april 2011

4kløver

En hund jeg ville gå langt uden om. Men vis en sød pige gik med den ville jeg ikke

Anmeld

11. april 2011

Mira0911

Sød nuttet hund, som har Halti på... 

Vores labrador har selv sådan en halti på, og det hjælper så fantastisk til at han går rigtig pænt og ikke trækker.... 

Anmeld

11. april 2011

Hailiesmom11

Og kan lige sige til jer der synes det ligner en mundkurv, det er det altså ikke det er en gå sele der sidder om munden, kaldet en halti vi har selv en nemlig..

Anmeld

11. april 2011

eElak

Jeg undrede mig over hvorfor foden var lige ved hundens hoved?? 

Anmeld

11. april 2011

Smølf

Jeg tænker, at der er en grund til at den har mundkurv på, og at jeg skal være ekstra på vagt. Så tænker jeg at det ligner en kamphund og at jeg aldrig ville lade mit barn være tæt på sådant et kræ.

Så umiddelbart ikke nogen positive tanker der rammer mig... Derudover vækkes også en del fordomme om ejerne osv...

/smølf - som surprice surprice ikke kan lide hunde

Anmeld

11. april 2011

VIPpigen

SKØN HUND....

Anmeld

11. april 2011

Klumpe-dumpe

Sophie26 skriver:

sorry men hvor ser du kuperede ører hende ?

Er det din kat på dit profilfoto?

Jeg har aldrig set sådan en kat før

Anmeld

11. april 2011

Dansker i England

Anonym skriver:

Ja, hvad er det første du tænker når du ser den her hund? Bare din første tanke. Lad vær med at tænk på om du såre nogle eller om folk tror du er "dum".. bare kom med dit første indtryk. Jeg fortæller sener hvorfor jeg spørg om det her

Killer-dog - hold den langt væk fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.