Det FØRSTE du tænker når du ser den her hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Silvermist

Min første tanker "Nårh søde hund..."

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Bavianis

Jeg tænker "Brian"...

Anmeld

11. april 2011

Aagaard

Anonym skriver:

Ja, hvad er det første du tænker når du ser den her hund? Bare din første tanke. Lad vær med at tænk på om du såre nogle eller om folk tror du er "dum".. bare kom med dit første indtryk. Jeg fortæller sener hvorfor jeg spørg om det her

Stor hund, som kan finde på at bide?!

Anmeld

11. april 2011

Sphynxlover

Macrolf skriver:

Jeg tænker at det ser ud som om den har fået kuperet ører - hvilket er dyremishandling og forbudt

sorry men hvor ser du kuperede ører hende ?

Anmeld

11. april 2011

Stumpen

Jeg tænker klart noget andet end hvis den ikke havde den der snor hen over snuden..

Havde den ikke snoren på ville jeg se det som en sød hund, men snoren gør bare et eller andet ved mig...

Anmeld

11. april 2011

Hailiesmom11

Sikke nogle dejlige flapører  ligner så meget min egen hunds..

Og sikke en skam at racen er blevet ulovlig..

Anmeld

11. april 2011

Ina33

Ja, hvad er det første du tænker når du ser den her hund? Bare din første tanke. Lad vær med at tænk på om du såre nogle eller om folk tror du er "dum".. bare kom med dit første indtryk. Jeg fortæller sener hvorfor jeg spørg om det her

Muskelhund - en hund jeg ville gå udenom. Det siger dog ikke så meget, da jeg er bange for fremmede hunde og går udenom alle fremmede hunde.

Anmeld

11. april 2011

Sphynxlover

Tænkte hvorfor den har grime på

Anmeld

11. april 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Sød hund, ikke så gammel, har "gå pænt" grime på.

Dernæst tænker jeg uha, er det en muskehund? Dem vil jeg helst være på afstand af.

Anmeld

11. april 2011

Dictes mor

Tænkte allerførst, hvor er mundkurven? Men så da jeg så nærmere efter ligner det, at I er i en have, og så skal den jo ikke have det på. Ellers tænker jeg ikke så meget andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.