Når i må, så må jeg også - billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Sofia

Skønne billeder af skønne Laurits og hvor ser du bare vildt godt ud Mette - dit hår er så flot og du stråler bare!!!!! håber snart det flyder ind med overskud og ikke mindst TID her, så vi kan komme ud og rulle sammen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Riksen

Mettemus skriver:

Gør han? Hmmm... måske er det bare fordi jeg ser ham så tit, at jeg bare slet ikke kan se det?

Ja, det gør han

Anmeld

12. april 2011

Mettemus

piadas skriver:

Dream on - min søn har haft sin første kæreste!

Heldigvis slog han op, fordi hun var alt for belastende!

Hun ringede hele tiden, men Oliver ville altså hellere spille fodbold! Pyha, godt min dreng!

Ja, jeg kan heller ikke forstå, hvorfor folk har så travlt med at få losset deres unger ud af døren, når de bliver 18 år. Mine skal heldigvis også ALTID bo hjemme!

Dyyyygtig dreng! Det er også meget bedre at spille forbold. Plan C (hvis de to foregående planer skulle gå i vasken) er nemlig, at han blir hammer go' til at spille fodbold og kommer til at tjene millioner, så han kan forsørge sine "gamle" (for vi bliver naturligvis aldrig sådan rigtig gamle, men bare 30+) forældre 

Anmeld

12. april 2011

Mettemus

Lene76 skriver:

Han er nu en lækkermås  altid dejligt med et par billeder

Har du ik fået cuttet håret????

Jo drastige midler måtte tages i brug da det gik op for mig at jeg kun havde to "frisurer" at vælge imellem: slatten hestehale eller løsthængende, gylplugtende og babyfingresnasket hår... --> frem med saksen!

Anmeld

12. april 2011

Mettemus

businesstigger skriver:

Det er rigtig - der må billeder på en update

Hvor er han dejlig!

Og super at han er så nem!

Tak tak

Jeg føler mig også ret så heldig!

Håber alt vel hos jer også?

Anmeld

12. april 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Skønne billeder af skønne Laurits og hvor ser du bare vildt godt ud Mette - dit hår er så flot og du stråler bare!!!!! håber snart det flyder ind med overskud og ikke mindst TID her, så vi kan komme ud og rulle sammen!

Tak, tak, tak

Jeg har det også godt, så det er bare dejligt det kan ses, selvom billedet med slyngen er mildest talt uheldigt. Tænkte dog at i godt kunne klare det!

Ja, sig endelig til når du har luft i kalenderen, vi skal nok være klar!

Anmeld

12. april 2011

AnneBJ

ÅH jeg elsker altså tykke babyer... Jeg bliver vildt begejstret når jeg opdager en lille elastik på Felix' håndled, lår osv... Knægten er 12 dage, så jeg forudser lidt, at jeg går helt i selvsving når han runder de der par måneder hvor babyfedtet for alvor sætter ind!

Dejligt med en nem og rolig dreng - nyd du bare det, og pral med det over for andre mødre! Det må man gerne! 

Anmeld

12. april 2011

piadas

Mettemus skriver:

Dyyyygtig dreng! Det er også meget bedre at spille forbold. Plan C (hvis de to foregående planer skulle gå i vasken) er nemlig, at han blir hammer go' til at spille fodbold og kommer til at tjene millioner, så han kan forsørge sine "gamle" (for vi bliver naturligvis aldrig sådan rigtig gamle, men bare 30+) forældre 

Jamen, der ER allerede vores plan! Han ER god til fodbold! Og han HAR allerede lovet at købe ferrarier, huse osv. til os, når han bliver solgt til Barcelona! Han er med på sådan et talenthold under AAB, så vi satser stærkt på, at kunne stoppe med at arbejde om 10 år og i stedet blive forsørget af Oliver - det er vel meget rimeligt, ik'?!!

Anmeld

12. april 2011

AA10

han er altså bare for sød

Anmeld

12. april 2011

Marco2

Han er virkelig dejlig.

Den bæredims du har, hvad er det for én?

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.