Når i må, så må jeg også - billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.928 visninger
32 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Mettemus

Jeg skrev for ikke så længe siden et indlæg der hed "Laurits 3 mdr". Som Anne ganske rigtigt fremhævede, er det bare ikke ok, at poste den slags indlæg uden billeder. De kommer så her!
Laurits er stadig en glad og nem lille dreng - eller - lille er han ikke rigtigt. Han ligger pænt over normalkurven i forhold til vægt. Min dejlige basse 

Han sover rigtig godt og er som sagt dejlig nem. Faktisk er han så nem at jeg ind imellem kan tage mig selv i at lede efter småproblemer som jeg kan fremhæve overfor andre mødre. Jeg synes næsten det er lidt tabu at have et nemt barn, som ikke har skrigeture eller som ikke roder rundt det meste af natten. Luksusproblem, I know!

Men ellers er han glad og tilfreds. Ikke engang en vaccination kunne slå os ud! Han var selvfølgelig ikke glad for at blive stukket, men regulær feber udeblev og vi kunne nøjes med et utilfredst barn som bare var lidt utilpas i ca. fire timer. Skønt! Havd ellers frygtet 40 i feber, krampe og sitren, men vi slap!

Nå, men det var de der billeder....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

piadas

Jamen, det er jo Jens! Fåårk, han ligner ham mere og mere...og Jens var altså også lidt småfed som baby!

Men dejlig er han sgu den lille Laurids!

Anmeld

11. april 2011

Mettemus

piadas skriver:

Jamen, det er jo Jens! Fåårk, han ligner ham mere og mere...og Jens var altså også lidt småfed som baby!

Men dejlig er han sgu den lille Laurids!

Haha! Småfed er nærmest ikke ordet! Første gang jeg var med Jens' hjemme havde jeg været inden for døren i under en time før hans far hev babybillederne frem og jeg blev præsenteret for Jens - sumobaby!

Anmeld

11. april 2011

piadas

Mettemus skriver:

Haha! Småfed er nærmest ikke ordet! Første gang jeg var med Jens' hjemme havde jeg været inden for døren i under en time før hans far hev babybillederne frem og jeg blev præsenteret for Jens - sumobaby!

Neeej, jeg troede kun, det var på film, man så babybilleder første gang, man er på besøg hos svigermekanikken!

Ja, nu du siger det - han var faktisk sådan en minisumobryder!

Anmeld

11. april 2011

IAH

Ih, så fin! Jeg har været lidt nysgerrig om hvordan din Laurits ser ud.. Han er jo dejlig glad og rund

Anmeld

11. april 2011

Riksen

Armen, Mette! Hvor er han bare lækker! Han har da bare nogle dejlige, tykke kinder, som du garanteret kysser hele tiden Karla har også nogle gode kinder, som jeg ikke kan lade være med at mysse. Og så har hun croissantlår Det er nu nuttet med buttede babyer

Anmeld

11. april 2011

Mettemus

piadas skriver:

Neeej, jeg troede kun, det var på film, man så babybilleder første gang, man er på besøg hos svigermekanikken!

Ja, nu du siger det - han var faktisk sådan en minisumobryder!

Nej det sker også på Måååårs Jeg kan ikke helt gennemskue taktikken - "hvis hun har set det her og ikke skrider, så er hun nok klar til at føde hans børn" eller "shit, hun skal ud hurtigst muligt - frem med babybilleder!"

Anmeld

11. april 2011

Mettemus

IAH skriver:

Ih, så fin! Jeg har været lidt nysgerrig om hvordan din Laurits ser ud.. Han er jo dejlig glad og rund

Ja tak, ganske rund

Anmeld

11. april 2011

Mettemus

Riksen skriver:

Armen, Mette! Hvor er han bare lækker! Han har da bare nogle dejlige, tykke kinder, som du garanteret kysser hele tiden Karla har også nogle gode kinder, som jeg ikke kan lade være med at mysse. Og så har hun croissantlår Det er nu nuttet med buttede babyer

Jeg smaskkysser ham helt i stykker! Må udnytte det så længe den går... gad vide hvor store drenge er når de synes det er pinligt at deres mor snasker på deres kinder hele tiden?

Anmeld

11. april 2011

Mettemus

Riksen skriver:

Elsker forresten udtrykket "croissantlår" - for det er jo netop det de ligner. Skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.