Når i må, så må jeg også - billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

piadas

Mettemus skriver:

Jeg smaskkysser ham helt i stykker! Må udnytte det så længe den går... gad vide hvor store drenge er når de synes det er pinligt at deres mor snasker på deres kinder hele tiden?

9!!!

Min søn skal absolut ikke nysses, krammes og nusses af sin mor - den æra er slut! Nu er det bare klamt!

Nok indtil han om et par år finder ud af, at piger på hans egen alder godt kan og vil nysses, krammes og nusses! Men altså det sker jo ikke for min søn - kun alle jeres drenge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Riksen

Mettemus skriver:

Jeg smaskkysser ham helt i stykker! Må udnytte det så længe den går... gad vide hvor store drenge er når de synes det er pinligt at deres mor snasker på deres kinder hele tiden?

He he! Jeg udnytter også, at Karla ikke kan gøre modstand. Jeg håber, at der går lang tid før hun ikke gider mere. Men jeg aner jo faktisk ikke om hun gider nu - hun kan bare ikke gøre modstand og sige fra, så det udnytter jeg på det groveste

Aner ikke hvor længe drenge synes det er sjovt at blive kysset på, men kunne forestille mig at det ikke går, når de når børnehavealderen, så du har da nogle år endnu

Anmeld

11. april 2011

Riksen

I øvrigt, Laurits ligner dig ret meget - især på det første billede.

Anmeld

11. april 2011

Mettemus

piadas skriver:

9!!!

Min søn skal absolut ikke nysses, krammes og nusses af sin mor - den æra er slut! Nu er det bare klamt!

Nok indtil han om et par år finder ud af, at piger på hans egen alder godt kan og vil nysses, krammes og nusses! Men altså det sker jo ikke for min søn - kun alle jeres drenge!

Det sker heller ikke for min søn - han skal nemlig giftes med sin mor! HVIS han nu skulle modsætte sig den plan, er plan B at han skal spille tuba og gå til ballet og skak. Desuden skal han bo hjemme til han blir 30 og jeg skal smøre hans madpakke til han blir 50. Herefter skal jeg enten flytte ind hos ham eller også skal han med på plejehjem - her må han selv vælge

Anmeld

11. april 2011

DK

Som jeg skrev på fjæset, så er han jo altså bare så WUNDERBAR!! Ualmindelig lækker knægt!!!

Og hurra for at min billedspam har udløst spam-lavine! I lååååv it!

Anmeld

11. april 2011

Mettemus

DK skriver:

Som jeg skrev på fjæset, så er han jo altså bare så WUNDERBAR!! Ualmindelig lækker knægt!!!

Og hurra for at min billedspam har udløst spam-lavine! I lååååv it!

Ja, topskønt med billedspam med billedspam på! Der må da være rekord for lækre unger i den her gruppe!!!!!!!!

Anmeld

11. april 2011

piadas

Mettemus skriver:

Det sker heller ikke for min søn - han skal nemlig giftes med sin mor! HVIS han nu skulle modsætte sig den plan, er plan B at han skal spille tuba og gå til ballet og skak. Desuden skal han bo hjemme til han blir 30 og jeg skal smøre hans madpakke til han blir 50. Herefter skal jeg enten flytte ind hos ham eller også skal han med på plejehjem - her må han selv vælge

Dream on - min søn har haft sin første kæreste!

Heldigvis slog han op, fordi hun var alt for belastende!

Hun ringede hele tiden, men Oliver ville altså hellere spille fodbold! Pyha, godt min dreng!

Ja, jeg kan heller ikke forstå, hvorfor folk har så travlt med at få losset deres unger ud af døren, når de bliver 18 år. Mine skal heldigvis også ALTID bo hjemme!

Anmeld

11. april 2011

Mettemus

Riksen skriver:

I øvrigt, Laurits ligner dig ret meget - især på det første billede.

Gør han? Hmmm... måske er det bare fordi jeg ser ham så tit, at jeg bare slet ikke kan se det?

Anmeld

12. april 2011

Lene76

Han er nu en lækkermås  altid dejligt med et par billeder

Har du ik fået cuttet håret????

Anmeld

12. april 2011

businesstigger

Det er rigtig - der må billeder på en update

Hvor er han dejlig!

Og super at han er så nem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.