Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MaybeBaby skriver: Alt efter hvad dag og hvorhenne af i landet, så er jeg frisk hvis det er okay, at man bare er tyk på den fede måde Bor i No, Ringkøbing /Mette
Alt efter hvad dag og hvorhenne af i landet, så er jeg frisk hvis det er okay, at man bare er tyk på den fede måde Bor i No, Ringkøbing
/Mette
Så der kommet datoer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnjaM skriver: jeg vil da også rigtig gerne med.. Bor i Tim, og har to skønne piger på hhv 2 år og 3 uger.. Anja..
jeg vil da også rigtig gerne med.. Bor i Tim, og har to skønne piger på hhv 2 år og 3 uger.. Anja..
Så er der kommet datoer...
opsedasse
opper lige listen piger... hvornår på dagen passer det jer?
30 april:nutche, pussepige, aya-zia, mor-til-5,gittec78, maja88, fru aagaard
15 maj:nutche, pussepige, aya-zia, maja88
håber jeg har fået alle med, ellers så kopiere og sæt jeres navne på
nutche skriver: opper lige listen piger... hvornår på dagen passer det jer? 30 april:nutche, pussepige, aya-zia, mor-til-5,gittec78, maja88, fru aagaard 15 maj:nutche, pussepige, aya-zia, maja88 håber jeg har fået alle med, ellers så kopiere og sæt jeres navne på
Jeg følger bare trop af hvornår på dagen det blir.. For mig er det hips om hap.. Jeg får det bare til at passe ind..
hehe nu spørg jeg nok lige dumt men har vi fundet ud af hvor det bliver henne?
aya-zia skriver: hehe nu spørg jeg nok lige dumt men har vi fundet ud af hvor det bliver henne?
jep jep, det bliver hos mig i Aulum adressen sender jeg til jer lidt senere
nutche skriver: jep jep, det bliver hos mig i Aulum adressen sender jeg til jer lidt senere
okay så vil det passe mig bedst midt på dagen... jeg skal nemlig med tog
aya-zia skriver: okay så vil det passe mig bedst midt på dagen... jeg skal nemlig med tog
jamen så finder vi bare ud af noget frokost hvis det passer de andre
nutche skriver: jamen så finder vi bare ud af noget frokost hvis det passer de andre
det ville være super for mig hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128