Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
pussepige skriver: Der er ikke snakket nogen dato endnu, men synes også helt bestemt det skal være en weekend.
Der er ikke snakket nogen dato endnu, men synes også helt bestemt det skal være en weekend.
Ved hvilken bruger bliver det holdt?
Hvad med 1 maj - eller 2. weekend i maj.. Bare forslag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fru Aagaard skriver: Ved hvilken bruger bliver det holdt? Hvad med 1 maj - eller 2. weekend i maj.. Bare forslag
nutche Har snakket om hun gerne vil ligge hus til så det er hende vi skal have fat i
pussepige skriver: nutche Har snakket om hun gerne vil ligge hus til så det er hende vi skal have fat i
jeg tager hurtigt en kikker i kalenderen....
hvad siger i til den 30. april?
ellers kan jeg den 15 maj
Hej allesammen
Jeg er godt nok ret ny herinde, men måske kunne jeg også få lov at være med
Jeg bor i Videbæk og har 5 drenge på 9, 7, 5, 3 og 1 år
mor-til-5:) skriver: Hej allesammen Jeg er godt nok ret ny herinde, men måske kunne jeg også få lov at være med Jeg bor i Videbæk og har 5 drenge på 9, 7, 5, 3 og 1 år
Det må du da meget gerne
nutche skriver: hvad siger i til den 30. april? ellers kan jeg den 15 maj
Jeg kan begge datoer men det er lige nøjagtig de weekender hvor 2 af ungerne er ved deres far..
jeg kan begge dage
pussepige skriver: Jeg kan begge datoer men det er lige nøjagtig de weekender hvor 2 af ungerne er ved deres far..
det er også de weekends hvor vi har færrest børn. men det er fordi vi har mange planer de weekends hvor alle 5 børn er samlet
30 april:nutche, pussepige, aya-zia
15 maj:nutche, pussepige, aya-zia
kopiere gerne og skriv jer på så ser vi hvilken dag der er flest der kan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128