Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fru Aagaard skriver: Super Nutche, sender du adresse en dag når det lige passer Og skal vi ikke bage en kage og tage med? (siger konen som er på slankekur )
Super
Nutche, sender du adresse en dag når det lige passer
Og skal vi ikke bage en kage og tage med? (siger konen som er på slankekur )
Tager da også lige en kage med....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lone... Kan vi tage andet med????
jeg kommer bare med Aprilla på til den tid 8 uger.
nutche skriver: 30 april kl 10: nutche, pussepige, aya-zia, mor-til-5,gittec78, maja88, fru aagaard skulle andre være interesserede er i mere end velkommen til at skrive jer på listen
30 april kl 10:
nutche, pussepige, aya-zia, mor-til-5,gittec78, maja88, fru aagaard
skulle andre være interesserede er i mere end velkommen til at skrive jer på listen
Kl 10 er helt fint med mig.. Finder lige ud af senere hvor mange unger jeg tager med..
Maja88 skriver: Lone... Kan vi tage andet med???? jeg kommer bare med Aprilla på til den tid 8 uger.
hmm.... måske lidt frugt
jeg bager et par franskbrød eller nogle boller, så vi har lidt af hygge med.
AnjaM skriver: hvornår er sidste tilmelding..? Vil frygtelig gerne med, men skal vist lige jonglere lidt med kalenderen, for at se om det kan lade sig gøre d 30..
hvornår er sidste tilmelding..? Vil frygtelig gerne med, men skal vist lige jonglere lidt med kalenderen, for at se om det kan lade sig gøre d 30..
den 29.
nutche (har Rasmus 1½, Elian 6 og Isac 7)
pussepige,
aya-zia,
mor-til-5
gittec78 (har Daniel 7 mdr med)
maja88 (har Aprilla 8 uger med),
fru aagaard
Finder lige af det med børnene, men regner med at have 2 stk med
Jeg har trunte pigen på 5 år med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128