Nåde kun lige....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Vi har heller ikke været for gode, vores forældre og søskende kender kønne, men har ikke lige kunne sige det til resten, hehe.

Uhh gaver og babyer lige efter hinanden, lækkert Dog ønsker jeg ikke, at de kommer på min fødselsdag

hvordan var de første uger af din graviditet ? tænker på syntomer når man nu venter to guld klumper ? og ja det bliver bare så dejligt for dig med gaver og babyer og sommer og sol .. vil også gerne vide om det blir lillebror eller lillesøster.. faktisk rigtig gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

hvordan var de første uger af din graviditet ? tænker på syntomer når man nu venter to guld klumper ? og ja det bliver bare så dejligt for dig med gaver og babyer og sommer og sol .. vil også gerne vide om det blir lillebror eller lillesøster.. faktisk rigtig gerne

Jeg var gravid sidste år (med en) og tabte den i 9. uge, men men men, jeg havde tissetrang, meget ømme nippels, træthed, nogle dage oppustet.

Denne har gang var der kvalme allerede inden testdag, ellers var det meget det sammen udover trætheden var 100 gange være, hehe.

Har nu kvalme, lidt øde træthed, meget oppustet og har tit en trykket fornemmelse i mave regionen.

Anmeld

11. april 2011

3baby

Anonym skriver:

stort tillykke med den positive test .. hvad dag har du termin hvis man må spørge ?... og ja vi må  for de små bliver der inde

Jamen ifølge terminsberegneren herinde så har jeg termin 17/12-2011, så en lille julegave 

Anmeld

11. april 2011

NilleG

Hvor er det dejligt efter beregneren herinde siger vores at vi venter julebaby d 20 dec   Stort tillykke til dig er bare så dejligt!

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

NilleG skriver:

Hvor er det dejligt efter beregneren herinde siger vores at vi venter julebaby d 20 dec   Stort tillykke til dig er bare så dejligt!

nej hvor dejligt for jer  og stort tillykke med julebebsen .. vil har termin den 14 dec  eller den 18 now.. det kommer an på hvor langt vi er henne.. der er nemlig lidt tvivl... men skal til læge i morgen så håber han kan mærke hvor langt vi er.. glæder mig

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Anonym lidt endnu skriver:

Jamen ifølge terminsberegneren herinde så har jeg termin 17/12-2011, så en lille julegave 

stort tillykke ... det er så dejligt med alle de små jule bebser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.