Nåde kun lige....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

At tisse på testen før test stregen kom som et lyn fra en klar himmel.. jaa den kom før kontrol stregen og er enu tydeliger stadigvæk.. vi har prøvet på pb rigtig længe så er super glad og lettet.. den stolte fader glæder sig til og få næste guldklump i flokken.. har valgt og være anonym indtil vi er sikker på alt er helt oki med den lille spire  men sikke en dejlig forårsdag hvor beskeden om et lille julebarn er på vej

STOOORT tillykke

Og held og lykke med det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Har du ikke skrevet før eller husker jeg forkert?

Så det det jo være du faktisk er 8-9 uger i stedet.. Uhh bliver helt spændende.

joo har har haft skrevet før ... og ja glæder mig helt vildt til og finde ud af hvor langt henne jeg er.. har i forvejen 2 vinter børn så er i træning til og gå den kolde tid i møde med mave på

Anmeld

11. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

joo har har haft skrevet før ... og ja glæder mig helt vildt til og finde ud af hvor langt henne jeg er.. har i forvejen 2 vinter børn så er i træning til og gå den kolde tid i møde med mave på

Ville nu heller være højgravid i december end august (selvom der er meget sne og turen til sygehuset bliver meget lang).

Synes jeg husker en indlæg i sidste uge med en, som har lidt samme historie som dig, meeen det kan nemt være en anden.

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Ville nu heller være højgravid i december end august (selvom der er meget sne og turen til sygehuset bliver meget lang).

Synes jeg husker en indlæg i sidste uge med en, som har lidt samme historie som dig, meeen det kan nemt være en anden.

håber og forblive anonym lidt i nu pga vi gerne vil være sikker på guldklumpen har det godt ... og ja har også det sådan man da ikke vil svede og lide under den større kropsvægt på samme måde om vinteren end om sommeren.. men pluset ved sommer børn er de ikke kan falde helt op til jule aften

Anmeld

11. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

håber og forblive anonym lidt i nu pga vi gerne vil være sikker på guldklumpen har det godt ... og ja har også det sådan man da ikke vil svede og lide under den større kropsvægt på samme måde om vinteren end om sommeren.. men pluset ved sommer børn er de ikke kan falde helt op til jule aften

Er selv august unge og elsker det, foråret går altid hurtig, både i skole og med det dejlige vejr, så det føles som om, at man for gaver hvert halve år

Det er også i orden, glæder mig til, at man for navn og ansigt på

Anmeld

11. april 2011

3baby

Stort tillykke med den positive test, jeg har også selv lige testet positiv i dag  og er bare så ufattelig glad  

Så nu må vi bare krydse fingre for at alt går som det skal med vores små spirer

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Er selv august unge og elsker det, foråret går altid hurtig, både i skole og med det dejlige vejr, så det føles som om, at man for gaver hvert halve år

Det er også i orden, glæder mig til, at man for navn og ansigt på

det er rigtig med gaverne..  og glæder mig også rigtig meget til og stå frem men der er familie og venner som lige skal vente lidt i nu med nyheden

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

Grøndal83 skriver:

Stort tillykke med den positive test, jeg har også selv lige testet positiv i dag  og er bare så ufattelig glad  

Så nu må vi bare krydse fingre for at alt går som det skal med vores små spirer

stort tillykke med den positive test .. hvad dag har du termin hvis man må spørge ?... og ja vi må  for de små bliver der inde

Anmeld

11. april 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

At tisse på testen før test stregen kom som et lyn fra en klar himmel.. jaa den kom før kontrol stregen og er enu tydeliger stadigvæk.. vi har prøvet på pb rigtig længe så er super glad og lettet.. den stolte fader glæder sig til og få næste guldklump i flokken.. har valgt og være anonym indtil vi er sikker på alt er helt oki med den lille spire  men sikke en dejlig forårsdag hvor beskeden om et lille julebarn er på vej

TILLYKKE

Anmeld

11. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

det er rigtig med gaverne..  og glæder mig også rigtig meget til og stå frem men der er familie og venner som lige skal vente lidt i nu med nyheden

Vi har heller ikke været for gode, vores forældre og søskende kender kønne, men har ikke lige kunne sige det til resten, hehe.

Uhh gaver og babyer lige efter hinanden, lækkert Dog ønsker jeg ikke, at de kommer på min fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.