Til jer med større børn...10/12 år +

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Aves.

minbaby skriver:

Har han glutenallergi??

Både min datter på 16 og jeg selv har cøliaki.

Så ja hun kan også nemt spse for 50 kroner om dagen.

Ja, han har cøliaki... ej, det er da pudsigt at I også har det...jamen, så ved du alt om hvad det koster jo...har du læst at de mange steder ikek giver det tilskud mere,eller kommunerne prøver at slippe afsted med det...min veninde har to børn med med cøliaki og var til landsmødet og der fik de af vide at det så skidt ud for mange af de nye og måske man skulle til at gemme boner...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

minbaby

Det har jeg slet ikke hørt noget om. Men det undre mig ikke hvis det bliver sådan.

Vi bor i Odense kommune, og min datter fik sit forlænget uden problemer i sep 2010. (Her bliver det forlænget et år ad gangen, jeg ved ikke hvordan det er ved jer)

Jeg selv kan ikke få tilskud da jeg er voksen og "bare" kan tilrette lægge min økonomi efter det

Vi køber de fleste af vores varer fra Sverige, så det er ikke engang sikkert de så ville acceptere vores bon'er derfra.

Hører du mere om dette må du meget gerne gi et prej

Anmeld

11. april 2011

Aves.

minbaby skriver:

Det har jeg slet ikke hørt noget om. Men det undre mig ikke hvis det bliver sådan.

Vi bor i Odense kommune, og min datter fik sit forlænget uden problemer i sep 2010. (Her bliver det forlænget et år ad gangen, jeg ved ikke hvordan det er ved jer)

Jeg selv kan ikke få tilskud da jeg er voksen og "bare" kan tilrette lægge min økonomi efter det

Vi køber de fleste af vores varer fra Sverige, så det er ikke engang sikkert de så ville acceptere vores bon'er derfra.

Hører du mere om dette må du meget gerne gi et prej

Ok, jeg har hørt man får det som voksen også...mærkeligt at man ikke kan det...men her er det også for et år af gangen, jeg bor i Vordingborg kommune, flyttet fra Guldborgsund i sommers og der fik jeg også uden problemer, men det skulle være noget nyt. Jeg tænker at jeg også burde køre til Tyskland og købe, ville ønske det blev sådan et danmark at tilskuddet fulgte producenter og ikke personer...men skal nok give besked hvis jeg hører mere..

Anmeld

11. april 2011

Louisiana

Eva. skriver:

Ja, men det skulle vidst så være til børnepasning...jeg tænker bare beløbet så måske skulle være det samme for alle....jeg synes det erd yrt og frygter godt nok efterskolen, men det er jo mit valg at han skal og må det, men 4000kr om md. det er alligevel en del..

Børnepasning... I instutitioner eller?

Ja, efterskoleophold er VIRKELIG dyrt

Anmeld

11. april 2011

Aves.

Louisiana28 skriver:

Børnepasning... I instutitioner eller?

Ja, efterskoleophold er VIRKELIG dyrt

Ja, at det er et tilskud til det det koster at få passet børn som små i bh og vs...

Anmeld

11. april 2011

Louisiana

Eva. skriver:

Ja, at det er et tilskud til det det koster at få passet børn som små i bh og vs...

Ehm... Jeg har aldrig hørt, at det var penge beregnet til dét... Så man får penge fra staten, som så egentlig skal gå tilbage til staten? Og sfo er altså heller ikke helt billig

Anmeld

11. april 2011

Aves.

Louisiana28 skriver:

Ehm... Jeg har aldrig hørt, at det var penge beregnet til dét... Så man får penge fra staten, som så egentlig skal gå tilbage til staten? Og sfo er altså heller ikke helt billig

Ja, det er tanken bag. Tilskud til pasning...og nej, her koster sfo 2000kr og bh 1500kr.

Anmeld

12. april 2011

Louisiana

Eva. skriver:

Ja, det er tanken bag. Tilskud til pasning...og nej, her koster sfo 2000kr og bh 1500kr.

Ja, det er helt vildt! Min søn går på friskole, og det koster også 2000 kr, og det inkludere; undervisning, mad 4 dage i ugen, sfo (både morgen og eftermiddag), lejrskole, to udlandsrejser til England og Kina og meget andet. Og man kan også søge tilskud på skolen..!

Anmeld

12. april 2011

slettet_7530

Altså jeg synes egentligt de er lige dyre, som sådan.

Den lille koster mere i inst, og tøj, men den store kan bruge hans tøj længere og det samme med sko, han spiser mere end den lille osv osv, så ja jeg tror egentligt det er det samme når man går helt i bund med regnskabet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.