Hvad sover baby i......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Mai-pigen

misslea skriver:

Wilma sover i sit alm tøj - plus tynd hue, lille tynd trøje og bomuldsvanter! Hun har sin babydyne over sig!

Det passer perfekt til hende....! Hun har dne helt rette temperatur når hun har sovet!!!

Synes stadig det er ret koldt i skyggen, og hun har været SÅ meget syg det sidste stykke tid...!!! 

VIlle også gerne give Peter så "meget" på..men så koger han simpelthen....  Sys bare det er for lidt med ingen tøg og ingen barnevognsdækken, kan jeg ikke forene mig med.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Brams

Mai-pigen skriver:

Der har jeg været med Peter, og han koger....

Jeg har nogle gange tager hendes bluse af så hun kun havde body på under fleecen

Anmeld

19. april 2011

Maja88

AnneBJ skriver:

Samme her - 11 dage gammel (en tynd hue hvis det blæser meget)

det samme her borstet fra hun næsten er 7 uger.

Anmeld

19. april 2011

Swerg

Mai-pigen skriver:

....og under ude i barnevognen i dette dejlie forårsvejr????

Hej søde..

Her sover Elias kun i alminderligt tøj og dyne ude i barnevognen.. I skyggen, da hans barnevogn er sort

Anmeld

19. april 2011

Mai-pigen

Elias<3 skriver:

Hej søde..

Her sover Elias kun i alminderligt tøj og dyne ude i barnevognen.. I skyggen, da hans barnevogn er sort

Vores barnevogn er lys, men derfor skal han nu alligevel stå i skyggen... Tænker bare, hvad gør vi da når det rigtig bliver varmt......

Anmeld

19. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Kan da godt hører at jeg pakker prinsessen meget ind . Hun har en fleecedragt på, en tynd hue og under hendes babydyne ude i klapvognen på altanen (der er ikk sol før klokken 15:30, så den er kold indtil da. Og der er et noget dækken på klapvognen , da det er en gammel en vi har vået a min moster (-: Men hun sveder ikk som hun normalt gør, om fx natten hvor hun har enten body eller ingenting alt afhængig a hvor varmt der er i soveværelset ..  

Anmeld

19. april 2011

Swerg

Mai-pigen skriver:

Vores barnevogn er lys, men derfor skal han nu alligevel stå i skyggen... Tænker bare, hvad gør vi da når det rigtig bliver varmt......

Har også selv leget med tanken .. Tror bare det bliver et tydt tæppe som et lagen, og så ble

Anmeld

19. april 2011

morethanperfect

Oscar er et meget varmt barn , så lige nu sover han i en heldragt , men sin dyne over sig .. Og strømper og sutsko

Anmeld

19. april 2011

misslea

Mai-pigen skriver:

VIlle også gerne give Peter så "meget" på..men så koger han simpelthen....  Sys bare det er for lidt med ingen tøg og ingen barnevognsdækken, kan jeg ikke forene mig med.....

heheh.... nej, det kan jeg godt følge dig !!!!

Altså... nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvor du bor henne i landet... men kan se på vejrudsigten, at det har været meget forskelligt, hvor varmt det har været idag rundt omkring i landet!!!!

Her i KBH. har det kun været ca. 14 grader, hvor det har været 20 grader nogle steder i jylland... så det er klart, hvis det havde været 20 grader her, så havde Wilma bestemt ikke haft brug for den ekstra trøje og vanterne!!!

Huen beholder hun på ludt endnu...!!! Hun får nemlig pencilin lige pt fordi hun er rød i halsen og i ørerne... så vil gerne passe lidt på de små øre, så længe hun kan holde ud at have hue på... heheh!!! 

Anmeld

19. april 2011

Mormilla

Mai-pigen skriver:

....og under ude i barnevognen i dette dejlie forårsvejr????

Min dejlige pige på 3 uger har alm tøj på og så en tynd hue. HUn ligger i lift med baby dyne over sig og så er dækkenet over os...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.