Hvad sover baby i......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.655 visninger
32 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Mai-pigen

....og under ude i barnevognen i dette dejlie forårsvejr????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Anneiris

Mai-pigen skriver:

Min pige på 6 mdr sover med bukser, body & en cardigan. Og så har hun selvfølgelig sin junior dyne

Anmeld

11. april 2011

Lou87

Mai-pigen skriver:

Min pige ligger i hendes normale tøj en lille hue og så bare i sin voksi pose, i barnevognen

Anmeld

11. april 2011

Mor Christa

Min sover i barnevognen med body, bukser og en trøje .. og så en lille tynd hue på Under sin babydyne. 4 måneder

Anmeld

11. april 2011

hekran

tja... baby og baby... min dreng er 21 måneder og i disse dage sover han faktiskt i det tøj han har på, så han får ikke noget ekstra på når han skal ud. Han har en lille babydyne, som selvfølgelig er alt for lille, men den fungerer meget godt til barnevogn og sol

Så for hans vedkommende er det strømper, bukser og bluse og en lille dyne. Og barnevognen står IKKE i solen.

Anmeld

11. april 2011

Dictes mor

Strømpe bukser og body i voksiposen, hvor ulddynen er skiftet ud med sommerdynen, og så har hun fået en ekstra dyne med i DP, hvis nu det skulle blive for koldt for den lille frøken.

Anmeld

11. april 2011

Mor til L&S

hendes alm tøj og under dynen...

Anmeld

11. april 2011

AnneBJ

Mor til Liva skriver:

hendes alm tøj og under dynen...

Samme her - 11 dage gammel (en tynd hue hvis det blæser meget)

Anmeld

19. april 2011

Mai-pigen

Har lige brug for at oppe denne igen..

Vi gik tur igår med barnevognen,og der gik vi jo i solen.. Peter havde det virkelig varmt dernede..

Han havde kun sit alm tøj på, altså body,bukser, bluse og strømper, dyne på, og så barnevognsdækkenet... Hvad gør i andre i varmen???

Anmeld

19. april 2011

Corn

Mutten er puttet ud i bare ben, sovefutter, body, bluse og en tynd bomuldshue. Han ligger i sleebee og er dejlig lun

Der var allerede 10,5 grader på vores terasse kl. 8.45

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.