Hvad sover baby i......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Brams

Mai-pigen skriver:

....og under ude i barnevognen i dette dejlie forårsvejr????

En fleecetrøje udover det alm. tøj hun har på og så hue. Hun har dyne over sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

kamtok

Mai-pigen skriver:

Har lige brug for at oppe denne igen..

Vi gik tur igår med barnevognen,og der gik vi jo i solen.. Peter havde det virkelig varmt dernede..

Han havde kun sit alm tøj på, altså body,bukser, bluse og strømper, dyne på, og så barnevognsdækkenet... Hvad gør i andre i varmen???

Jeg lægger nogen gange Jakob ud i langærmet body, alm. strømper og en tynd hue, og så ned i hans "voksi" som kun er med 1 dyne i pt. og han er stadig dejlig varm når jeg tager ham op..

Anmeld

19. april 2011

Brams

Mai-pigen skriver:

Har lige brug for at oppe denne igen..

Vi gik tur igår med barnevognen,og der gik vi jo i solen.. Peter havde det virkelig varmt dernede..

Han havde kun sit alm tøj på, altså body,bukser, bluse og strømper, dyne på, og så barnevognsdækkenet... Hvad gør i andre i varmen???

Tag evt. barnevognsdækkenet af, det hjælper meget. Dog skal du være opmærksom på, om han sparker dynen af, for så kan det jo godt blive koldt.

Pu-ha synes det er en svær tid lige nu

Anmeld

19. april 2011

Sabina92

Min søn på 5uger ligger i sit alm. tøj en hue og et par hyggesokker og så dynen over. Han er en varm dreng så han koger helt over hvis han får mere på (:

Anmeld

19. april 2011

Brams

AnneBJ skriver:

Samme her - 11 dage gammel (en tynd hue hvis det blæser meget)

Giver du ikke hue på hver gang? Jeg tænker på at baby kun er 11 dage

Anmeld

19. april 2011

AnneBJ

Brams skriver:

Giver du ikke hue på hver gang? Jeg tænker på at baby kun er 11 dage

Nej det gør jeg ikke jeg gjorde men han bliver alt for varm og SP sagde "god" for hueløs baby

Anmeld

19. april 2011

misslea

Wilma sover i sit alm tøj - plus tynd hue, lille tynd trøje og bomuldsvanter! Hun har sin babydyne over sig!

Det passer perfekt til hende....! Hun har dne helt rette temperatur når hun har sovet!!!

Synes stadig det er ret koldt i skyggen, og hun har været SÅ meget syg det sidste stykke tid...!!! 

Anmeld

19. april 2011

Brams

AnneBJ skriver:

Nej det gør jeg ikke jeg gjorde men han bliver alt for varm og SP sagde "god" for hueløs baby

Anmeld

19. april 2011

Mai-pigen

Brams skriver:

Tag evt. barnevognsdækkenet af, det hjælper meget. Dog skal du være opmærksom på, om han sparker dynen af, for så kan det jo godt blive koldt.

Pu-ha synes det er en svær tid lige nu

Ja, det er en super svær tid.... Var lidt i tvivl om det var for tidligt at tage dækkenet af...

Anmeld

19. april 2011

Mai-pigen

Brams skriver:

En fleecetrøje udover det alm. tøj hun har på og så hue. Hun har dyne over sig

Der har jeg været med Peter, og han koger....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.