Nicolaj 1 år - bagud motorisk? Det siger gæsteDP.. suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Fru Nielsen

Snuffler25 skriver:

Ville ønske jeg havde samme selvtillid

Hvis du kigger på din søn og du ser en glad tilfreds dreng som trives i vækst osv... Så kan du også roligt hvile i dig selv og slappe lidt af... For så gør du tingene som du skal!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Lise

Jeg ved ikke om han er bagud eller ej, men jeg tænker på om i har moslet med ham - lavet koldbøtter, rullet rundt på gulvet, lavet krydsbevægelser, gynget mv. Det er alt sammen noget der styrker balancen, hvilket jo er godt at have masser af når man skal gå

Anmeld

11. april 2011

merle2010

min datter er 10 mdr.. hun kan heller ikke rejse sig op ad ting endnu, hun kan heller ikke kravle endnu.. hun står rigtig godt, og kan sagtens stå selv hvis vi bare holder hende i hånden.. hun sidder rigtig godt, og kan ligge sig ned på maven fra siddende stilling.. hun kan osse sagtens sidde sig op fra liggende stilling.. men jeg har det bare ligesom dig.. hvorfor kan hun ikke kravle når alle andre kan jeg øver med hende hver dag hvor vi ligger på gulvet og leger.. men hun ruller bare rundt og rundt, prøver ikke engang at komme op på alle 4.. alle spørger mig osse hvorfor hun ikke kravler tjjaaa- hvad skal man lige svare.. føler med dig

Anmeld

11. april 2011

Snuffler25

Fru Nielsen skriver:

Hvis du kigger på din søn og du ser en glad tilfreds dreng som trives i vækst osv... Så kan du også roligt hvile i dig selv og slappe lidt af... For så gør du tingene som du skal!

Jamen det gør jeg bestemt ser en glad, små-tyk lækker mild positiv dreng :-) så ja, noget må vi gøre rigtigt, det har du ret i men trods det at jeg ved han trives, har det godt og er glad (og det ved jeg) - så er jeg stadig bange for ikk at gøre det 'godt nok' - at gøre noget forkert. Det træls at ha det sådan. Ka sige til mig selv jeg er en go mor, kan også godt gi mig selv et klap på skulderen og min mand gør det ofte, flere sir jeg er en go mor Men ER en person med lav selvtillid og det sgu sk*** irriterende men regner med og satser på jeg vokser med opgaven :-)

Anmeld

11. april 2011

Snuffler25

merle2010 skriver:

min datter er 10 mdr.. hun kan heller ikke rejse sig op ad ting endnu, hun kan heller ikke kravle endnu.. hun står rigtig godt, og kan sagtens stå selv hvis vi bare holder hende i hånden.. hun sidder rigtig godt, og kan ligge sig ned på maven fra siddende stilling.. hun kan osse sagtens sidde sig op fra liggende stilling.. men jeg har det bare ligesom dig.. hvorfor kan hun ikke kravle når alle andre kan jeg øver med hende hver dag hvor vi ligger på gulvet og leger.. men hun ruller bare rundt og rundt, prøver ikke engang at komme op på alle 4.. alle spørger mig osse hvorfor hun ikke kravler tjjaaa- hvad skal man lige svare.. føler med dig

Haha ja, må sige vi oplever det samme og man kan jo ikk 'få dem til' at kravle eller gå eller sneet, man kan prøve at vise det og træne det, men de gør det nok bare når det passer DEM!Og så jeg træt af at høre sætningen - 'det bedst hvis de kravler før de går, det skal de helst..' - men det jo noget DE bestemmer? Og man hører jo om mange som aldrig kravler, men møver eller numser og så pludselig rejser sig og går.. Hva er konsekvensen for dem, hvis de springer kravling over og først begynder på det bagefter? - og hva ska man som forældre da gøre ved det? 'fy ikk gå, først kravle!' :s

Anmeld

11. april 2011

Snuffler25

Lise skriver:

Jeg ved ikke om han er bagud eller ej, men jeg tænker på om i har moslet med ham - lavet koldbøtter, rullet rundt på gulvet, lavet krydsbevægelser, gynget mv. Det er alt sammen noget der styrker balancen, hvilket jo er godt at have masser af når man skal gå

Ikke kolbøtter, det har vi ikk retti prøvet tror jeg .. Men ellers har vi leget masser af rullelege og flyve lege og også gynget

Anmeld

11. april 2011

merle2010

Snuffler25 skriver:

Haha ja, må sige vi oplever det samme og man kan jo ikk 'få dem til' at kravle eller gå eller sneet, man kan prøve at vise det og træne det, men de gør det nok bare når det passer DEM!Og så jeg træt af at høre sætningen - 'det bedst hvis de kravler før de går, det skal de helst..' - men det jo noget DE bestemmer? Og man hører jo om mange som aldrig kravler, men møver eller numser og så pludselig rejser sig og går.. Hva er konsekvensen for dem, hvis de springer kravling over og først begynder på det bagefter? - og hva ska man som forældre da gøre ved det? 'fy ikk gå, først kravle!' :s

jeg tror bare på, at de skal kravle på et eller andet tidspunkt, om det bliver før eller efter de går, er nok lidt ligemeget ja vi kan jo ikke gøre mere end vi gør.. det kommer jo først når de er klar.. i vuggestuen øver de jo osse med hende, der ligger hun nede på gulvet og møver rundt. men jeg tror helt ærligt ikke hun kommer til at kravle før hun kan gå.. nede i vuggestuen siger de dog at det nok skal komme på et tidspunkt, og at de ikke er bekymrede for hende.. så det er dejligt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.