Endnu mere Bimmer-spam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

DK

Mettemus skriver:

Præcis! Det må være det der skal til! Tænker tit at det må kunne komme lige så gode billeder ud af det hvis man i stedet for at fotografere baby som smiler, tog et billede af den som står og vifter, smiler og gyyyh'er bagved

Og Wee! I er klar d. 26.?

Jep! Jeg har udskudt vaccine til dagen efter! Så vi kommer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Kruse90

ej hvor er de unger altså bare for lækre
Skønne billeder

Anmeld

12. april 2011

businesstigger

Dejlige billeder og en lækker Bimmer. Jeg er meget imponeret over den multitaskende far!!! Det er dedikation!

Anmeld

12. april 2011

Sofia

DK skriver:

Ja billederne bliver gode! Jeg håååber min søster helt har glemt at vi har hendes kamera, for der går lige et par mdr. før jeg måske får råd... Jeg har jo lige haft lidt ekstra udgifter ved du

Jeg kan tage det med hjem til dig en dag, så kan vi skyde nogle af Alfred? Vi kan da bare gå i skoven og tage et af ham midt i en dynge med anemoner? Det kunne også være SÅ fint BTW så er flyverdragten jo stadig sååå fin! Helt klar en af de aller bedste ting jeg har til ham

Ak ja de ekstraudgifter har det jo med at dukke op Kunne være så fint med billeder, det vil jeg meget gerne være med til. Synes virkelig også Richard er så fin i dragten - men han er nu fin i alt selv pigetøj

Anmeld

12. april 2011

DK

Kruse90 skriver:

ej hvor er de unger altså bare for lækre
Skønne billeder

Tak!!

Anmeld

12. april 2011

DK

businesstigger skriver:

Dejlige billeder og en lækker Bimmer. Jeg er meget imponeret over den multitaskende far!!! Det er dedikation!

Ja jeg var også meget imponeret, og måtte derfor også straks fatte telefonen og få dokumentation for sagen!

Anmeld

12. april 2011

DK

Sofia skriver:

Ak ja de ekstraudgifter har det jo med at dukke op Kunne være så fint med billeder, det vil jeg meget gerne være med til. Synes virkelig også Richard er så fin i dragten - men han er nu fin i alt selv pigetøj

Ork ja! Selv i pigetøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.