Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Han er bare så lækker, Ditte! Ja, sådan et spejlrefleks-kamera er et musthave!! Det er en af de bedste investeringer vi har gjort herhjemme
Og hurra for forår, det giver godt nok også lidt ekstra energi oveni bøtten...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mettemus skriver: HOLD NU OP nogle skønne billeder! (som også minder mig om at vi vist skal blive bedre til at huske kameraet her hjemme) Dejligt at høre at i allesammen trives, og endnu en gang - smukke, smukke unger. Richard bliver så stor! Ihh....
HOLD NU OP nogle skønne billeder! (som også minder mig om at vi vist skal blive bedre til at huske kameraet her hjemme)
Dejligt at høre at i allesammen trives, og endnu en gang - smukke, smukke unger. Richard bliver så stor! Ihh....
Taak! Jeg tager kameraet med igen til d. 26, og så må vi se om vi ikke kan fange Laurits med et smil på læben! Vi arrangerer et bagholdsangreb!! (Du pludrer, blafrer med læberne, andet sjovt til knægten, mens jeg sniger min ind bagfra som en ninja klar med kameraet!)
Ih smukke unger! Han ligner da vist sin far, den lille Richard? Elsker blomsterbilledet - sådan et vil jeg også have, men tror jeg venter til min lille pus er bare lidt større! Godt multitasket af farmand
Ih smukke unger! Han ligner da vist sin far, den lille Richard? Elsker blomsterbilledet - sådan et vil jeg også have, men tror jeg venter til min lille pus er bare lidt større!
Godt multitasket af farmand
Jaa blomsterbilledet er fint. Desværre blev det ikke helt skarpt... ikke lige så skarpt som dem Kirstine har taget i alt fald
Du må tage et billede af lækker-bassen til sommer på en græsplæne fyldt med de der små hvide blomster der kommer deri (hvad hedder de egenligt? Bellis? nej. Kløverblomster? nej. Hmm...)
Og jo: han ligner farmand RET meget. Godt han har fået store blå øjne efter mig, ellers var han da kun en lille Mikkel!
Riksen skriver: Sikke nogle dejlige billeder med forårsstemning. Dine unger er så kønne!Dejligt at høre at det går godt med mødregruppen - det er så rart med en velfungerende MG. Og babybio?! Blæret! Det har vi ikke vovet os ud i endnu, men det kommer nok snart.Og skidt pyt da med kiloene - det må da også give lidt motion at skulle arbejde sig igennem sådan en bananasplitKnus fra Rikke
Sikke nogle dejlige billeder med forårsstemning. Dine unger er så kønne!Dejligt at høre at det går godt med mødregruppen - det er så rart med en velfungerende MG. Og babybio?! Blæret! Det har vi ikke vovet os ud i endnu, men det kommer nok snart.Og skidt pyt da med kiloene - det må da også give lidt motion at skulle arbejde sig igennem sådan en bananasplitKnus fra Rikke
I kan roligt begive jer ud i baby bio. Det var faktisk meget afslappende og dejligt at være i biffen! Jeg var vildt overrasket over hvor nemt det gik! Jeg tror "skrækken" for at ens barn ville hyle uafbrudt var langt større end det var nødvendigt! Der var faktisk ingen børn der sådan gik amok. De var alle hypnotiserede af skærmen, he he
Og tak for komplimentet! Jeg æææææælsker også dem begge to! I det er så tosset at jeg har BØRN nu, og ikke kun barn! Det skal jeg lige vænne mig til kan jeg mærke. Det er mig og børnene der kommer. Ikke kun mig og Kirstine. Crazy
DK skriver: Jaa blomsterbilledet er fint. Desværre blev det ikke helt skarpt... ikke lige så skarpt som dem Kirstine har taget i alt fald Du må tage et billede af lækker-bassen til sommer på en græsplæne fyldt med de der små hvide blomster der kommer deri (hvad hedder de egenligt? Bellis? nej. Kløverblomster? nej. Hmm...) Og jo: han ligner farmand RET meget. Godt han har fået store blå øjne efter mig, ellers var han da kun en lille Mikkel!
Tusindfryd
Og det er da helt ok de ligner deres fædre - dem kan vi jo også godt lide
Sofia skriver: Det billede hvor han ligger med den blå hue midt i de blå blomster, suuuuk Virkelig gode billeder! Og bananasplit eller ej - du er den flotteste "jeg har født fir 2.5 måned siden" jeg kender! Glæder mig til at se jer igen, det må være skønt med hygge i haven nu hvor vejret er så dejligt - her må vi jo nøjes med altanen - men var en tur i skoven igår og det var så hyggeligt! knus!
Det billede hvor han ligger med den blå hue midt i de blå blomster, suuuuk
Virkelig gode billeder! Og bananasplit eller ej - du er den flotteste "jeg har født fir 2.5 måned siden" jeg kender! Glæder mig til at se jer igen, det må være skønt med hygge i haven nu hvor vejret er så dejligt - her må vi jo nøjes med altanen - men var en tur i skoven igår og det var så hyggeligt!
knus!
Ja billederne bliver gode! Jeg håååber min søster helt har glemt at vi har hendes kamera, for der går lige et par mdr. før jeg måske får råd... Jeg har jo lige haft lidt ekstra udgifter ved du
Jeg kan tage det med hjem til dig en dag, så kan vi skyde nogle af Alfred? Vi kan da bare gå i skoven og tage et af ham midt i en dynge med anemoner? Det kunne også være SÅ fint BTW så er flyverdragten jo stadig sååå fin! Helt klar en af de aller bedste ting jeg har til ham
Elvers skriver: Han er bare så lækker, Ditte! Ja, sådan et spejlrefleks-kamera er et musthave!! Det er en af de bedste investeringer vi har gjort herhjemme Og hurra for forår, det giver godt nok også lidt ekstra energi oveni bøtten...
Taaak! Ja kameraet er guld! Det er utroligt så meget bedre at billederne bliver! Det er SÅ cool at billederne bliver som man faktisk ser det med øjet!!
AnneBJ skriver: Tusindfryd Og det er da helt ok de ligner deres fædre - dem kan vi jo også godt lide
Tusindfryd! Selvfølgelig! Men ja, dem må i klart ud i! Tusindfryd er vel også lige hvad jeres gut han bringer?
DK skriver: Tusindfryd! Selvfølgelig! Men ja, dem må i klart ud i! Tusindfryd er vel også lige hvad jeres gut han bringer?
i massevis
DK skriver: Taak! Jeg tager kameraet med igen til d. 26, og så må vi se om vi ikke kan fange Laurits med et smil på læben! Vi arrangerer et bagholdsangreb!! (Du pludrer, blafrer med læberne, andet sjovt til knægten, mens jeg sniger min ind bagfra som en ninja klar med kameraet!)
Præcis! Det må være det der skal til! Tænker tit at det må kunne komme lige så gode billeder ud af det hvis man i stedet for at fotografere baby som smiler, tog et billede af den som står og vifter, smiler og gyyyh'er bagved
Og Wee! I er klar d. 26.?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128