Endnu mere Bimmer-spam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.704 visninger
26 svar
0 synes godt om
11. april 2011

DK

Jep! I sagde selv at i aldrig ville få nok! Og jeg ææælsker jeres billedtråde, så bare kom med dem!!

Status pt: Alt går godt! Helt utroligt er foråret jo kommet og solen skinner mildt og smukt på det danske land! Min MG kører og det er sådan nogle søde piger jeg er kommet i gruppe med. Vi har været i baby bio og det var en STOR succes! Der var faktisk ikke den store larm fra andre babyer og Richard artede sig så pænt! Vi har allerede bestilt billetter til næste omgang hvor vi skal se Water for Elephants (med Robert "eyecandy" pattinson, hottere end ever!!).

Vi har fået indkøbt aktivitetstæppe fra Lamaze for nogle af barnedåbspengene, og Richard ELSKER det! Det er simpelthent så fedt at se hvordan han går til den, og giver de ophængte legesager en masse tæsk! Derudover smiler han jo til den store guldmedalje, og har også lært at se pissesur ud, uden at tude. Utroligt som den lille brede mund kan få de små mundvige nedad, til stor moro for resten af familien. -Gad vide om det er skadeligt at ens nærmeste griner af en når man er sur?

Han ved lige præcis hvad han vil og ikke vil. I går på gåtur ville han f.eks. ikke ligge i barnevognen og SKREG som en sindsyg med det samme han blev lagt. Men så snart jeg tog ham op igen så grinede han med lyd til mormor og var noget så glad og tilfreds!?! Liiiidt tidligt med "jeg vil forkæles"-tendenser synes jeg! Som min mor siger: en bestemt lille dreng der sagtens kan fortælle hvordan han har det og hvad han vil!

Han er næææsten vokset ud af str. 62 nu! Han passer en Hollys dragt str. 6 mdr. perfekt og den eneste grund til jeg giver ham det noget stumpede str. 62 på er at han altså godt liiige må bruge det lidt mere inden vi overgiver os til str. 68 fuldt ud!

Jeg har ikke tabt mig en tøddel de sidste 2 uger. Det er nok delvist pga. et af de billeder i ser herunder (som der kunne have været mange flere af). Det er dessert og hovedretten var... nachos Men nåååååårh hvor var det godt! Det der barsel er farligt farligt! Jeg har dog også været ude og løbe en enkelt gang og det gik faktisk godt! Jeg overvejer måske muligvis at gøre det igen! Jeg har også vasket vinduer og det må klart også være en kalorie-burner af format! Om ikke andet så pga. alle de gange vandet skulle skiftes fordi det vist er mere end 1,5 år siden de sidst blev pudset. Men ihh hvor solen dog bare skinner fint ind gennem pudsede vinduer. Måske jeg skal gøre det lidt oftere?

Ha en totalt pragtfuld uge, ladies!

Knus og overskud herfra!

Ditte

P.s. Bemærk Mikkel der multitasker og spiller UNO imens han også fodrer Richard med kamillete! Kirstine har taget de to fotos af mig i Mikkels tøj da vinduerne skulle slibes rene og Richard!!! De blev bare gode, tænk hun tog dem med det store kamera!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

2babygirls

Er du tosset nogle gode billedet (must have kamera)

Han er da bare blevet så stoooor og lang, det er gået så hurtigt!!!
Og hvor er det sjovt med det billede af en banasplit, det har også været meget på menuen her (UPS)

Anmeld

11. april 2011

piadas

NEJ NEJ NEJ, du må da ikke sætte et billede af en bananasplit herind - jeg ÆÆLSKER is!!

Jeg har lige gået en tur på næsten to timer, fordi nu skal der altså gang i noget seriøst vægttab, og hvad er det første man så får øje på, når man tænder computeren - EN BANANASPLIT! Nu er du skyld i, at mine tanker er ledt hen på alverdens usundheder!

Feeeedt billede af Mikkel og Richard - hold kæft det er godt!

Hvor bliver lille Richard altså bare stor, og de der størrelser - jeg synes godt nok også det godt nok også, det går alt for stærkt! Jeg skal også have fundet str. 68 frem, for specielt bodyerne er begyndt at blive lidt svære at lukke, og jeg synes, det er synd, hvis de strammer.

Og ved du hvad - jeg har også pudset vinduer, og du har ret - det er sgu blevet forår!

Anmeld

11. april 2011

DK

Tina&Martin skriver:

Er du tosset nogle gode billedet (must have kamera)

Han er da bare blevet så stoooor og lang, det er gået så hurtigt!!!
Og hvor er det sjovt med det billede af en banasplit, det har også været meget på menuen her (UPS)

Tak! Ja det er virkeligt et taknemmeligt kamera!

Mht banasplitten! Blev så sulten af at kigge på det igen, at mig og en kammi mødes til frokost om en time

Anmeld

11. april 2011

DK

piadas skriver:

NEJ NEJ NEJ, du må da ikke sætte et billede af en bananasplit herind - jeg ÆÆLSKER is!!

Jeg har lige gået en tur på næsten to timer, fordi nu skal der altså gang i noget seriøst vægttab, og hvad er det første man så får øje på, når man tænder computeren - EN BANANASPLIT! Nu er du skyld i, at mine tanker er ledt hen på alverdens usundheder!

Feeeedt billede af Mikkel og Richard - hold kæft det er godt!

Hvor bliver lille Richard altså bare stor, og de der størrelser - jeg synes godt nok også det godt nok også, det går alt for stærkt! Jeg skal også have fundet str. 68 frem, for specielt bodyerne er begyndt at blive lidt svære at lukke, og jeg synes, det er synd, hvis de strammer.

Og ved du hvad - jeg har også pudset vinduer, og du har ret - det er sgu blevet forår!

Uuuundskyld! Hvis det hjælper blev jeg også selv super super sulten og is-lysten at jeg skal ud og have frokost liiige om lidt... BTW 2 timer? Arghhh Pia, det kan da umuligt være sundt

Mht Mikkelbilledet, så var det bare lige et kodak-moment! Det var ret fedt for han tabte ALLE de runder hvor han gav Richard mad imens, så koncentrationen var tydeligt delt, he he

Anmeld

11. april 2011

2babygirls

DK skriver:

Tak! Ja det er virkeligt et taknemmeligt kamera!

Mht banasplitten! Blev så sulten af at kigge på det igen, at mig og en kammi mødes til frokost om en time

Åhh mums... Nu skinner solen også, så skal man være i is humør

Ejh men Richard er da bare en lækker baby, og når man har sådan et fint kamera gør det det bare nemmere at fange ham

BTW, bestil TO banasplit, så jeg kan få min tankeoverfør ned i mavsen

Anmeld

11. april 2011

Mettemus

HOLD NU OP nogle skønne billeder! (som også minder mig om at vi vist skal blive bedre til at huske kameraet her hjemme)

Dejligt at høre at i allesammen trives, og endnu en gang - smukke, smukke unger. Richard bliver så stor! Ihh....

Anmeld

11. april 2011

AnneBJ

Ih smukke unger! Han ligner da vist sin far, den lille Richard? Elsker blomsterbilledet - sådan et vil jeg også have, men tror jeg venter til min lille pus er bare lidt større!

Godt multitasket af farmand

Anmeld

11. april 2011

Riksen

Sikke nogle dejlige billeder med forårsstemning. Dine unger er så kønne!

Dejligt at høre at det går godt med mødregruppen - det er så rart med en velfungerende MG. Og babybio?! Blæret! Det har vi ikke vovet os ud i endnu, men det kommer nok snart.

Og skidt pyt da med kiloene - det må da også give lidt motion at skulle arbejde sig igennem sådan en bananasplit

Knus fra Rikke

Anmeld

11. april 2011

Sofia

Det billede hvor han ligger med den blå hue midt i de blå blomster, suuuuk

Virkelig gode billeder! Og bananasplit eller ej - du er den flotteste "jeg har født fir 2.5 måned siden" jeg kender! Glæder mig til at se jer igen, det må være skønt med hygge i haven nu hvor vejret er så dejligt - her må vi jo nøjes med altanen - men var en tur i skoven igår og det var så hyggeligt!

knus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.