Baby's første rugbrød - hvilken slags/mærke giver I???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Mathilde & Frederikkesmor

misslea skriver:

Lige præcis.... sådan tænker jeg også!!

Kan du huske, hvad det hedder??? Og er det helt uden kerner Oder Was??? For så vil jeg da lige smutte i Rema og kigge efter det!!!

Det hedder "Mørkt rugbrød" og det er på 500 g. - en lille pose med nogle blå striber øverst oppe... Koster omkring 4-5 kr. pr. pak.

- Kan se på siden af posen at det er fra Kohberg - men det står kun med småt, så det er ikke det der springer i øjnene på en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Ps. Ja, det er 100% uden kerner!! Dejlig blødt og lækkert.... Jeg spiser det selv!

Anmeld

11. april 2011

Tulle28

Schulstad bondebrød med rug er uden E numre og sukker og lidt mere groft i det end alm. lyst brød. Det brugte vi i lang tid til vores datter. Da hun var omkring 8 mdr gik vi over til Urtekrams kernerugbrød.

Anmeld

11. april 2011

misslea

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det hedder "Mørkt rugbrød" og det er på 500 g. - en lille pose med nogle blå striber øverst oppe... Koster omkring 4-5 kr. pr. pak.

- Kan se på siden af posen at det er fra Kohberg - men det står kun med småt, så det er ikke det der springer i øjnene på en

PERFEKT!!!! Rema 1000 here I come!!! hahaha!!

Anmeld

11. april 2011

misslea

KaMa skriver:

Jeg giver bondebrød fra coop med gulerod, det fra Shulstad og fra koberg. 

Jeg dypper det i mælk, så glider det let ned. Mine har spist det fra day one, de fik det serveret. Dvs. første dag sorterede Alvin og gemte brødet i mundhulen, som moren kunne fjerne det ved lejlighed. Leverpostejen var suttet af.. haha.

Hahah hvor fedt..... den lille Lurifax!!!!

Okay... tror jeg prøver lidt forskelligt ser hvad der hitter hos den lille dame

Anmeld

11. april 2011

LR85

bondebrød med leverpostej, advokado, tun og lign.

Skiftede over til almindeligt brød UDEN kerner efter et par måneder. Det bruger vi stadig.

Louise med Malte på 13 måneder

Anmeld

11. april 2011

Mulleneser

Deres tarmsystem er slet ikke udviklet nok til at kunne klare for mange kerner.. bondebrød er udemærket til at starte på, det er mildt i smagen og let fordøjeligt, så kan du altid gå over til alm. mørkt rugbrød uden kerner, når hun har vænnet sig til smagen..

Anmeld

11. april 2011

Mor til L&S

misslea skriver:

ja - der er ikke andet for!!!

Håbede ellers lige, at der var nogle herinde, som vidste lige nøjagtig, hvor man kan købe noget godt brød uden kerner.. heheh!!! Meeen måske er det ikke helt så ligetil!!

Ja det kan jeg godt se, men ved lagkagehuset kan du ihvertfald købe det

Anmeld

11. april 2011

Mor til L&S

Tina&Martin skriver:

Er det rugbrød fra Skallebæk bageren du giver hende ???

Ja blandt andet (som nu hedder lagkagehuset) men også sønderjysk rugbrød fra en anden bager

Men nu får Liva rugbrød med fine kerner i, men hun er også fyldt 1 år nu

Anmeld

11. april 2011

musse1

her køber vi bondebrød fra netto det er blødt i det, når de lige starter med at spise brød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.