Kryds fingre for mig i morgen, piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Rosa

TbCp skriver:

Du klarer den!

mjøaaahh... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

otlitrom

Rosa skriver:

Århårh! Tak for svaret, besse!  Jeg har simpelthen bare ikke hverken turdet, haft råd eller behov for det før nu (øhm  - nu jeg tænker efter har jeg stadig ingen af delene )

Jeg fik en næsten ny bil stillet til rådighed af min far samt kortet betalt... så øh.. den forkælede kat sagde ja tak!

Havde det ikke været sådan, så havde jeg sikkert ikke haft det endnu.

Nu drømmer jeg om et kort til motorcykel, men hvor spænder jeg lige krølfisen fast på sådan een?

Anmeld

10. april 2011

Rosa

kitty skriver:

Jeg fik en næsten ny bil stillet til rådighed af min far samt kortet betalt... så øh.. den forkælede kat sagde ja tak!

Havde det ikke været sådan, så havde jeg sikkert ikke haft det endnu.

Nu drømmer jeg om et kort til motorcykel, men hvor spænder jeg lige krølfisen fast på sådan een?

DET GØR DU IKKE!!! Uhh, jeg HADER motorcykler!!!  Min mor, far og lillesøster har MC-kørekort og jeg var/er overbevist om at det kommer til at koste en dag 

Anmeld

10. april 2011

otlitrom

Rosa skriver:

DET GØR DU IKKE!!! Uhh, jeg HADER motorcykler!!!  Min mor, far og lillesøster har MC-kørekort og jeg var/er overbevist om at det kommer til at koste en dag 

Det kan godt være det var den tur til havnen idag der gav mig hjerneblødningen, men hold op hvor var der mange fiiine cykler Jeg er nok skadet af både en bjørn og en far med kort, og farmands honda som bjørnen savler over

Måske skal jeg bare holde mig til cykel med rugbrødsmotor

Anmeld

10. april 2011

Rosa

kitty skriver:

Det kan godt være det var den tur til havnen idag der gav mig hjerneblødningen, men hold op hvor var der mange fiiine cykler Jeg er nok skadet af både en bjørn og en far med kort, og farmands honda som bjørnen savler over

Måske skal jeg bare holde mig til cykel med rugbrødsmotor

Køb en Christianiacykel i stedet for - det er meget federe 

Anmeld

10. april 2011

<3

Det klarer du med bravour siger jeg som som 36årig skal til at starte kørekort og før har holdt mig LANGT væk fra alt med en motor i. Jeg tror du kan og hvis du er for gammel så er jeg et oldtidsfund så på vegne af alle os sene blomstrere af kort til motoriseret køretøj: go go go!!!

Anmeld

10. april 2011

Rosa

Kirle skriver:

Det klarer du med bravour siger jeg som som 36årig skal til at starte kørekort og før har holdt mig LANGT væk fra alt med en motor i. Jeg tror du kan og hvis du er for gammel så er jeg et oldtidsfund så på vegne af alle os sene blomstrere af kort til motoriseret køretøj: go go go!!!

ÅÅRH JA du er gammel  Ej, pjat - tusind tak, jeg håber bare jeg kommer igennem dagen uden at køre nogen ned - at bestå er bare en bonus 

Anmeld

10. april 2011

Ni-ko-li-ne

DET skal nok gå... jeg krydser fingrene!

Anmeld

10. april 2011

JustAnotherName

for jeg skal op til køreprøve kl 11  Jeg føler mig bare OVERHOVEDET ikke klar, min kørerlærer er en røv, og Jonte har roskildesyge og kaster op ud af begge ender natten lang ... Nåh, ja, og Svenskefanden er sur som gammel mælk fordi han er så træt...   

Jeg har 2 siders praktisk teori om bilens udstyr jeg skal have genlæst, og jeg synes bare mit hoved er alle andre steder, samtidig med at jeg føler mig zombieagtig af træthed. Alt i alt: Jeg tror fandme at jeg dumper! 

Argh, jeg synes bare ikke det gik så godt de sidste to køretimer, min kørelærer mener at jeg er "for forsigtig" i trafikken () og har pacet mig igennem alle de mest tricky steder i Århus' ensrettede gader, hvilket har gjort at jeg var et nervevrag efter køretimen i fredags og nu tror jeg sgu slet ikke på den mere 

Men kryds alligevel - så gi'r jeg en tur hvis jeg består 

Rosa  - bogstaveligt talt med lort op til albuerne i disse dage

Du skal nok klare den, Moni. Det er jeg sikker på.
Man har bare sjældent evne til selv at vurdere, eller troen på det inden.

Men jeg krydser fingre for dig    
og håber det bare kommer til at køre for dig

GOOD LUCK, LITLE LUKE!

Anmeld

11. april 2011

Bondepigen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.