Kryds fingre for mig i morgen, piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.001 visninger
29 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Rosa

for jeg skal op til køreprøve kl 11  Jeg føler mig bare OVERHOVEDET ikke klar, min kørerlærer er en røv, og Jonte har roskildesyge og kaster op ud af begge ender natten lang ... Nåh, ja, og Svenskefanden er sur som gammel mælk fordi han er så træt...   

Jeg har 2 siders praktisk teori om bilens udstyr jeg skal have genlæst, og jeg synes bare mit hoved er alle andre steder, samtidig med at jeg føler mig zombieagtig af træthed. Alt i alt: Jeg tror fandme at jeg dumper! 

Argh, jeg synes bare ikke det gik så godt de sidste to køretimer, min kørelærer mener at jeg er "for forsigtig" i trafikken () og har pacet mig igennem alle de mest tricky steder i Århus' ensrettede gader, hvilket har gjort at jeg var et nervevrag efter køretimen i fredags og nu tror jeg sgu slet ikke på den mere 

Men kryds alligevel - så gi'r jeg en tur hvis jeg består 

Rosa  - bogstaveligt talt med lort op til albuerne i disse dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Vingummien

Jeg var heller iikke klar, og jeg bestod første gang

Anmeld

10. april 2011

Skouboe

Jeg krydser alt hvad krydses kan

Anmeld

10. april 2011

Ida.

Anmeld

10. april 2011

sarahb

Jeg krydser fingre for at du består, at svenskefanden vågner super glad, at Jonte bliver rask og at du er ude og køre med en køremand der er i godt humør og lige synes du skal bestå!!!!
Jeg tog selv kørekort i Århus, og ja jeg dumpede på at køre for forsigtigt ved nørreport.
Men da jeg bestod skulle jeg åbne motorhjælmen og fortælle hvad der var der i af beholdere, og jeg tænkte og tænkte da han pegede på en gennemsigtig beholder med blåt væske. Jeg vidste godt hvad det var, men ordet ville ikke ud... Efter lang tids tænktpause udbrød jeg; VINDUE´S VISKE VÆSKE!!! Ja det var det reelt set...
Du tager vel ikke kørekort hos Bjarne

Anmeld

10. april 2011

anna-jonas

Du KAN godt..................you go girl!!!

Anmeld

10. april 2011

oo

arhmen for fanden, MALOU STELLA har bestået køreprøven, så kan du dælme oss, Rosa!!! (og jeg har absolut intet begreb om hvor svært det er, jeg har undgået alt der hedder "tag et kørekort" i 30 år af ren angst)

Anmeld

10. april 2011

Rosa

sarahb skriver:

Jeg krydser fingre for at du består, at svenskefanden vågner super glad, at Jonte bliver rask og at du er ude og køre med en køremand der er i godt humør og lige synes du skal bestå!!!!
Jeg tog selv kørekort i Århus, og ja jeg dumpede på at køre for forsigtigt ved nørreport.
Men da jeg bestod skulle jeg åbne motorhjælmen og fortælle hvad der var der i af beholdere, og jeg tænkte og tænkte da han pegede på en gennemsigtig beholder med blåt væske. Jeg vidste godt hvad det var, men ordet ville ikke ud... Efter lang tids tænktpause udbrød jeg; VINDUE´S VISKE VÆSKE!!! Ja det var det reelt set...
Du tager vel ikke kørekort hos Bjarne

Det er lige præcis det jeg er bange for - jeg kører nemlig helt fint, men sgu da ikke når der sidder en idiot ved siden af og brøler "til højre her -HER-HER-HER!!! AJJJJ, nu nåede du det ikke!!!" 

Haha, "vindues-visker-væske" - den var god  (Måtte så lige tænke mig RIGTIG godt om før jeg kom i tanke om hvad det rigtigt hedder 

Og tak for de krydsede fingre - jeg satser på at begge mine drenge snart stopper med at lukke lort ud  Ej, jeg tror allerede det har virket lidt for Svenskefanden er lige kommer ind med en STOOOR pose lakrids til mig 

Anmeld

10. april 2011

Rosa

anna-jonas skriver:

Du KAN godt..................you go girl!!!

Haha - dancing banana - så skal det nok gå! 

Anmeld

10. april 2011

Rosa

Djuna Barnes skriver:

arhmen for fanden, MALOU STELLA har bestået køreprøven, så kan du dælme oss, Rosa!!! (og jeg har absolut intet begreb om hvor svært det er, jeg har undgået alt der hedder "tag et kørekort" i 30 år af ren angst)

HUH?! Har HUN kørekort??!! NU blev det fanderme flovt at dumpe!!! Jeg har nemlig også udskudt det, fordi trafik bare skræmmer mig helt irrationelt meget, og nu føles det lidt som om jeg er blevet for gammel for jeg vil helst bare køre med 40kmt og holde tilbage for alt og alle... Det kunne jo være en mor på barsel, et egern eller en gammel avis, og så vil man jo ikke bare drøne videre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.