Rosa skriver:
for jeg skal op til køreprøve kl 11 

Jeg føler mig bare OVERHOVEDET ikke klar, min kørerlærer er en røv, og Jonte har roskildesyge og kaster op ud af begge ender natten lang ... Nåh, ja, og Svenskefanden er sur som gammel mælk fordi han er så træt...
Jeg har 2 siders praktisk teori om bilens udstyr jeg skal have genlæst, og jeg synes bare mit hoved er alle andre steder, samtidig med at jeg føler mig zombieagtig af træthed. Alt i alt: Jeg tror fandme at jeg dumper! 
Argh, jeg synes bare ikke det gik så godt de sidste to køretimer, min kørelærer mener at jeg er "for forsigtig" i trafikken (
) og har pacet mig igennem alle de mest tricky steder i Århus' ensrettede gader, hvilket har gjort at jeg var et nervevrag efter køretimen i fredags og nu tror jeg sgu slet ikke på den mere 
Men kryds alligevel - så gi'r jeg en tur hvis jeg består 
Rosa - bogstaveligt talt med lort op til albuerne i disse dage
Det skal du nok klare!!!
Jeg fik selv kørekort for 1 1/2 år siden .... min kørelærer sagde også at jeg var for forsigtig, det var især ved indkørsel til rundkørsel og når jeg skulle krydse en vej...
Men det hele gik... og endda med motorsagkyndig (deres chef) der sagde at det "var noget nær den perfekte køreprøve" (ja sorry jeg blærer mig med det hvert øjeblik jeg kan komme til det
)
Nå men ville som bare sige at det gør ingenting at du er forsigtig, hellere det da!!!! Og jeg er sikker på du nok skal klare det.
Tidspunktet er jo heller ikke så ringe, der er ikke vildt meget trafik, så mon ikke det går!
Skal du have køretime inden køreprøven?

Anmeld