Iih altså den trodsalder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Det er helt det samme her, det er skrækkeligt... men hver alder har sin "charme" ....!
jeg har heller ikke den vildeste tålmodighed og der kan jeg også godt komme op i det høje toneleje (mon det er derfor vores overboer flytter) Men det hjælper jo heller ikke. Både isaac og jeg har det bedst med at være "splittet" for hvis jeg begynder at spørge ind til ham og hvorfor bliver du så vred min skat, og mor siger nej fordi.... osv osv så går han endnu mere bananas! Så her hjælper det bare at sætte ham på værelset og sige at man ikke råber, man snakker og så falder han ned derinde, eller kommer løbende ud og skriger og kaster sig rundt og ja så må han ind igen så han kan køle ned. Og det sker så i løbet af 10 min til 20 min. Og så kan man jo bare vente og håbe på man ikk lige trykker på en forkert knap så man endnu engang ender i et traume igen...

Ja, men så må jeg lige spørge dig om, hvordan får du ham til at BLIVE inde på sit værelse? For hvis jeg sætter Emma i et andet rum, så kommer hun jo bare ud igen, og jeg KAN simpelthen ikke slæbe hende frem og tilbage. Har Isaac bare accepteret det fra start eller har det osse krævet at du har båret ham derind igen og igen til at fandt ud af, han skulle blive der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, men så må jeg lige spørge dig om, hvordan får du ham til at BLIVE inde på sit værelse? For hvis jeg sætter Emma i et andet rum, så kommer hun jo bare ud igen, og jeg KAN simpelthen ikke slæbe hende frem og tilbage. Har Isaac bare accepteret det fra start eller har det osse krævet at du har båret ham derind igen og igen til at fandt ud af, han skulle blive der?

Altså blive der til han faldt ned...

Anmeld

9. april 2011

sarahb

Anonym skriver:

Altså blive der til han faldt ned...

Uha der gik noget tid før han forstod det og det er mindre nu... Han kan stadig godt komme ud hvor han stadig er helt hysterisk så er det ind igen... Og igen og igen hvis det er..

Det er hårdt men kan se det blivet mindre og mindre ....
Du kan altid skrive for at få luft, så kan vi bruge hinanden lidt...

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Uha der gik noget tid før han forstod det og det er mindre nu... Han kan stadig godt komme ud hvor han stadig er helt hysterisk så er det ind igen... Og igen og igen hvis det er..

Det er hårdt men kan se det blivet mindre og mindre ....
Du kan altid skrive for at få luft, så kan vi bruge hinanden lidt...

Ok, ja det må så vente til jeg kan holde til det igen, eller til farmand er lidt mere ovenpå psykisk.. For han klarer jo i forvejen en masse ting, som han egentlig ikke magter pt.

Ja og i lige måde... Du kan RÅBE alt det du vil til mig...hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.