Fik et forfærdeligt spørgsmål i går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Puha, det er ikke en rar besked at få, også fordi det er et sted man måske er mere følsom over for.
Jeg håber at det ikke er noget og at det åber af sig selv.
Du må ikke male fanden på væggen inden i skal til lægen søde, så kan man næsten ødelægge sig selv helt. Tro på at det er godt og så må i tage den derfra søde.

Stort kram herfra. og krydser for at det er ingenting og at det åbner af sig selv.

Tak skal du have!!! Jeg håber godt nok også det selv vil åbne sig!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Jeg har en tidligere kollega som fik samme sag ordnet på sin datter, og hun fortalte at "operationen" (de skilte de indre skamlæber fra hinanden så de ikke dækkede over skedeindgangen) havde været den nemmeste sag i verden, den havde taget mindre end 5 minutter og datteren havde ikke haft smerter bagefter overhovedet - det er sikkert (forhåbentlig) det samme med din datter, - hvis hun da overhovedet har det problem. Måske er alting i skønneste orden? 

Jeg er sikker på at der ikke er noget at være nervøs for, og hvis hun lige skal "fixes" så er det så minimalt et indgreb at hun har glemt det dagen efter. Krydser fingre! 

Kh

Rosa

Tak! Åh hvor er det altså dejligt at høre de "gode" historier om emnet. Jeg havde ALDRIG hørt om det før. Og jeg håber virkelig de kan hjælpe hende med et MINI-indgreb hvis det bliver nødvendigt!

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

mama09 skriver:

puha da håber da ikke der er noget.

Min veninde opdagede det selv hos sin datter, da hun blev født.

Hun har ingen skede, men kan første operes (staves?) når hun bliver 13 -14 år, før kan de ikke.

Men de har fortalt det ikke kommer til at gå udover hendes kommende sex liv mm.

jeg ved det må være hårdt, men husk lægerne er meget dygtige idag

Det var dælme længe at vente!!! Hvad så med hendes mens?? Jeg fik min da jeg var 12!

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Først :
Rigtig rart når man svarer ANO, at man lige markerer, hvis man ikke er TS!

Dernæst :
Er jeg temmelig overrasket over at få fornemmelsen af, at det ikke er så sjældent endda, at dette problem opdages hos små-piger.
Jeg havde da ALDRIG skænket det en tanke!

Sidst - som er til trådstarteren :
Jeg håber virkelig   at det ikke viser sig, at være tilfældet.
Og hvis det er, så håber jeg at det kan klares rimelig let og smertefrit.

Sender en masse håb for, at det "bare" er noget, som naturen fikser for hende indenfor de nærmeste måneder/år. Og er det ikke det, så skal I også nok komme igennem dét, selvom det ville være rarest at være foruden!!

Sender en masse tanker og knus  

Ja jeg håber også det ordner sig af sig selv!!!! Det er godt nok bare noget lort. Men ja jeg er også overrasket over at høre der er andre der kender nogen som har haft det....

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

Ida. skriver:

Det som Katrine sagde!!

Og til TS - kæmpe, kan godt forstå, du er  over det!

Tusind tak Ida!

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

Lilac skriver:

hold da op, det er da noget der kan sætte bekymringer igang! Håber ikke det er noget der skal opereres eller noget, men at det udvikler sig af sig selv 

Ja dem er der godt nok mange af i denne weekend. Men jeg prøver at lade være med at tænke på det. Vi må se hvad lægen siger på mandag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.