Min datter vågner Grædende.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

morethanperfect

Emilie2010 skriver:

Min datter på 5Måneder er begyndt at vågne op Grædende!!!!

( en anden ting ) hun plejede at sove fra 19 til 06 , men nu er hun blevet svær at få til at sove ? det startede i denne uge, hun sover kl 19 ca men vågner kl 20 STADIG TRÆT  men vil ikk sove før 21 ca ? SELVOM HUN FÅR EN FLASKE OGSÅ.

Oscar på 5 mdr. gør det også ! Han er liiiige begyndt på det ..
Førhen blev han puttet kl. 18.00 og sov til kl. 05. afbrudt af engang mad , og en gang hvor han har tabt sutten ..

Nu vil han ikke i seng før han er meget overtræt , og skriger helt vildt .. I går brugte vi 4 timer på at få ham til at sove .. Fra kl. 18.00 til kl. 22 ca. Det er sååå hårdt .. 

Vi prøvede også alt , gav ham flaske kamille te osv. intet hjalp .. Efter 4 forsøg på at gi ham mad , lykkedes det endelig at ligge ham stille og roligt ned i vuggen , og stod i stuen og ventede på han vågnede IGEN ! .. Men det gjorde han heldigvis ikke .. Han vågnede så igen kl. 23 og vi blev igen nød til at gi ham lidt mad .. Han tabte sutten et par gange i nat , og ellers sov han til kl. 5 hvor han fik mad , og sov igen til kl. 7 .. Jeg har desværre ikke nogle råd , men vil bare fortælle dig du ikke er alene 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.