Min datter vågner Grædende.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.983 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Mor1012

Min datter på 5Måneder er begyndt at vågne op Grædende!!!!

( en anden ting ) hun plejede at sove fra 19 til 06 , men nu er hun blevet svær at få til at sove ? det startede i denne uge, hun sover kl 19 ca men vågner kl 20 STADIG TRÆT  men vil ikk sove før 21 ca ? SELVOM HUN FÅR EN FLASKE OGSÅ.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Caroline86

åh hvor kan jeg huske det...

Laura havde en periode (faktisk flere korte og én lang periode) hvor hun led af mareridt... Hun vågnede skrigende op og var svært at få til at falde ned igen...

Jeg fik at vide at det er fordi der sker så meget med udviklingen og måden at opleve verden at det hele kommer til udtryk når de sover og så vågner de på den måde...

Laura var også svær at få til at sove, men det gik altså over igen!!

knus

Anmeld

8. april 2011

Mor1012

Caroline86 skriver:

åh hvor kan jeg huske det...

Laura havde en periode (faktisk flere korte og én lang periode) hvor hun led af mareridt... Hun vågnede skrigende op og var svært at få til at falde ned igen...

Jeg fik at vide at det er fordi der sker så meget med udviklingen og måden at opleve verden at det hele kommer til udtryk når de sover og så vågner de på den måde...

Laura var også svær at få til at sove, men det gik altså over igen!!

knus

okay super Tusinde tak var bange for det var mangel på tryghed

Anmeld

8. april 2011

Caroline86

Emilie2010 skriver:

det var jeg nemlig også... afsindigt ræd for at det var mig der gjorde noget forkert men det er åbenbart helt normalt

Jeg oprettede en tråd om det dengang... den kan du læse her

knus

Anmeld

8. april 2011

Mor1012

Caroline86 skriver:

det var jeg nemlig også... afsindigt ræd for at det var mig der gjorde noget forkert men det er åbenbart helt normalt

Jeg oprettede en tråd om det dengang... den kan du læse her

knus

Ihh super tusinde taak

knus

Anmeld

8. april 2011

Nadia&Daniel

Vores Laura er også begyndt på det - hun sover dog stadig kl. 20-7, men hun vågner ofte grædende op..

Anmeld

8. april 2011

Mor1012

Nadia&Daniel skriver:

Vores Laura er også begyndt på det - hun sover dog stadig kl. 20-7, men hun vågner ofte grædende op..

okay super så jeg ikk alene

Anmeld

8. april 2011

sismofutten

Som jeg også lige skrev i din anden tråd, er min datter lidt derhen af - hun vågnede i nat 8 gange, 2 gange måtte jeg give flaske for at få hende til at sove, 1 gang var jeg der inde i næsten en halv time og de andre gange holder vi enten i hånd, eller også skal hun op i mine arme, for at falde i søvn igen.. Hun blev i går lagt kl. lidt i 20, og da kl. var 5 min. over 6, gad jeg ikke mere og stod op - så nej, du er absolut ikke den eneste..

Jeg ved overhoved ikke hvad det skyldes med min datter, men hun har gjort det næsten hele hendes korte liv :-(

Men som en anden også skriver, sker der jo meget for de små, og de udvikler sig konstant, så tænker at det måske er derfor hun vågner op.. - Held og lykke med det under alle omstændigheder, håber at det bare er en kort periode, for skal hilse og sige, at det er ikke sjovt når det står på i så lang tid som vi har prøvet nu..

Anmeld

8. april 2011

Kaufie

Ang. de der udviklingsspring, så læs evt Vidunderlige Uger.

Anmeld

8. april 2011

Mor til prinsessen :-)

Emilie2010 skriver:

Kan det ikke være mangel på tryghed?? ALtså at hun vågner fra en dum drøm og har brug for tryghed?? også når hun har fået det er hun klar til at sove videre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.