Update me please (kur)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2008

Rasmine

Susan:
nej, får nok ikke nok mellemmåltider, selvom jeg prøver at komme op på de 6, prøver også med en håndfuld mandler eller rosiner.
Glemmer vandet, sku være jeg sku tage mig lidt sammen mht. det også.

Mette - ud af døren, for at slæbe flyttekasser, det må vel også tælle som mortion?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2008

Monica

Jeg har kun holdt min point kur i 3 dage nu, men tror at de går som det skal. Spændt på hvad vægten siger efter en uge...

Monica - som slet ikke kan finde tid og slet ikke overskud til motion...

Anmeld

22. oktober 2008

bette

hmm det er vist lidt sløvt fra min side.. men nu har jeg også liiige en del andet at tænke på lige nu..
men det skal nok komme.. spiser da sundt hver dag.. så er det bare lidt mere motion der skal til

Anmeld

23. oktober 2008

Lene76

siden vi var hos bm har jeg smidt 2,5 kg ca.... så her sker da lidt....men det hjælper osse at man har små unger der ska ha mad ofte....så jeg får mine mellemmåltider

motion hmmmmmm hva er det???? ej jeg går tur med alle 4 unger hvor viktor er den ældste så op i barnevognen med dem allesammen.... pyh det gir noget motion også op ad bakke.... også tumler vi jo rundt hele dagen på gulvet så tror jeg får en del motion der. men vil gerne begynde til noget step igen... men nu må vi se.

knuzzzzzzzzzzzzzzz fra Lene

Anmeld

23. oktober 2008

Helle30

bette skriver:

hmm det er vist lidt sløvt fra min side.. men nu har jeg også liiige en del andet at tænke på lige nu..
men det skal nok komme.. spiser da sundt hver dag.. så er det bare lidt mere motion der skal til

Og hvor er det lige, du synes, du behøver tabe dig henne Heidi.
Du har da lige modellosmålene eller noved.

Nå, jeg ville egentlig bare lige ønske jer alle held og lykke med kurene.
Jeg kan jo desværre ikke være med men mon ikke, der er nogle af alle de andre gravide tøser, der er med på noget lignende til foråret, når nogle af bebserne er kommet ud? Gerne i god tid før bikini-season.

- Helle

Anmeld

23. oktober 2008

bette

Helle30 skriver:

Jeg kan jo desværre ikke være med men mon ikke, der er nogle af alle de andre gravide tøser, der er med på noget lignende til foråret, når nogle af bebserne er kommet ud? Gerne i god tid før bikini-season.

- Helle

model målene??? ja så er det da for de store modeller.. haha...!!!

ej vil gerne tabe mig 5 kg ca.. vil gerne have min smukke figur igen.. selvom jeg nu godt ved at maveskindet ik kommer til at se sådan ud igen..

Anmeld

23. oktober 2008

ka li ja

Helle30 skriver:

- Helle

Helle jeg er også klar til foråret!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.