Update me please (kur)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. oktober 2008

Rasmine

Hvordan går det?

Har selv lige været på vægten...

Skal hjælpe en veninde med at flytte nogle ting her til middag, og i morgen skal jeg have taget flere blodprøver, og Rasmus skal have sin vaccine, men FREDAG skal jeg i svømmehal, når begge unger er afleveret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2008

ka li ja

her går det ikke så godt, det står stille, men fra i går af går det forhåbentlig fremad.

hvorfor skal du ha taget blodprøver?

Anmeld

22. oktober 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

her går det ikke så godt, det står stille, men fra i går af går det forhåbentlig fremad.

hvorfor skal du ha taget blodprøver?

Fordi jeg har været/er så træt.
Fik taget blodprøver for ca. 14 dage siden.
Der er en smule med blodsænkningen, lidt for meget kalk i blodet (spørg ikke hvad det betyder), så det skal jeg have tjekket ekstra op på.

Anmeld

22. oktober 2008

ka li ja

jamen det blir a spændende så. jamen du er da sikkert gravid!! i prøver vel også!?? lige som alle andre her inde..

jeg skal i hvert fald ikke ha fler nu!!!!!

Anmeld

22. oktober 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

jamen det blir a spændende så. jamen du er da sikkert gravid!! i prøver vel også!?? lige som alle andre her inde..

jeg skal i hvert fald ikke ha fler nu!!!!!

NEJ!!!
Ikke endnu, skal lige have det der bryllup overstået, næste sommer.
SÅ SKAL DEN JO SKYDES AF!!!

Anmeld

22. oktober 2008

ka li ja

Mebach skriver:

NEJ!!!
Ikke endnu, skal lige have det der bryllup overstået, næste sommer.
SÅ SKAL DEN JO SKYDES AF!!!

nååååå ja det er også rigtigt

Anmeld

22. oktober 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

nååååå ja det er også rigtigt

Har du fri?
Dejligt du er her i dagtimerne, for en gangs skyld.

Anmeld

22. oktober 2008

ka li ja

Mebach skriver:

Har du fri?
Dejligt du er her i dagtimerne, for en gangs skyld.

yes jeg har fri hver onsdag, og i dag skulle jeg egentlig rydde op og gøre lidt rent.. meeeen com trækker...
mortens kusine kommerher kl 13 og blir klippet, så det ville jo være rart hvis her var bare lidt anstændigt inden...

men nu vil jeg altså ud og sk... og så i bad!!

Anmeld

22. oktober 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

yes jeg har fri hver onsdag, og i dag skulle jeg egentlig rydde op og gøre lidt rent.. meeeen com trækker...
mortens kusine kommerher kl 13 og blir klippet, så det ville jo være rart hvis her var bare lidt anstændigt inden...

men nu vil jeg altså ud og sk... og så i bad!!

HARH!!
I LOVE YOU!

Anmeld

22. oktober 2008

Susan1978

jeg var jo på vægten i mandags og har så ikke været siden, men jeg synes selv det går godt..

jeg spiser mindre og husker mine mellemmåltider + jeg får drukket mit vand, jeg har 3 flasker vand med på arbejde som jeg drikker også drikker jeg gerne en hjemme og flere når jeg er til spinning..

i dag skal vi godt nok ha sandwich på arbejdet, så har ikke mit kedelige brød med. må se om jeg kan nøjes med en halv.

Jeg ville ønske jeg kunne finder lidt mer tid til motion.. men det kniber virkelig med at få det passet ind derhjemme. Men min mandag onsdags spinning det skal jeg.

Mette blir spændende hvad blodprøverne siger om du kan få noget tilskud af en art så du ikke er så træt.. Får du nok mellemmåltider, så dit blodsukker ikke er så lavt.. det blir jeg nemli rigtig træt af.

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.