Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Riksen skriver: Jamen, det er da helt fantastisk! Jeg krydser fingre for at det holderBlev da helt bekymret for dig - det lød virkelig som om du var ved at falde fra hinanden, og det kan vi jo ikke have.Jo, jeg giver en update - har dog fået en forhåndsgodkendelse, så det er da bestået, men præcis hvor på skalaen er ikke til at sige endnu.Rikke
Jamen, det er da helt fantastisk! Jeg krydser fingre for at det holderBlev da helt bekymret for dig - det lød virkelig som om du var ved at falde fra hinanden, og det kan vi jo ikke have.Jo, jeg giver en update - har dog fået en forhåndsgodkendelse, så det er da bestået, men præcis hvor på skalaen er ikke til at sige endnu.Rikke
Jeg har også været ved at falde helt fra hinanden... Havde jeg ikke haft en mor på efterløn, så var jeg gået ned med en depression for længst... Men det hele ser lige pludselig lysere ud, og overskuddet til at huske mig selv i det her, begynder så småt at komme
Lyder godt med den forhåndgodkendelse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128