Jeg er sgu ved at gå ud af mit gode skind nu, og er så ked så ked... synes vi har haft de nedture, der er at have med en lille ny, men nej... lige så snart vi tror det går den rigtige vej, så går det ned ad bakke igen
Vi har som sagt fået konstateret kolik, og prøver mylicon-dråber, zoneterapi og der er også bestilt tid til en kiropraktor nu... og efter første gang zoneterapi gik det også ok, og han tog nogle timer i streg om natten, og kunne også lægges til en lur om eftermiddagen...
Nu kan vi slet ikke lægge ham på noget tidspunkt af døgnet
han vågner efter max en ½ time og skriger, og kan slet ikke finde ro i sin lille krop... Armene kører rundt, og vi kan slet ikke trøste ham... vi har prøvet at svøbe ham stramt, vugget ham til han er faldet i søvn, lagt ham til at sove i døsen, gået rundt med ham i bæreselen, masseret, cyklet med benene, vi har prøvet at give ham sukkervand og meget meget andet, men lige lidt hjælper det - han kan ikke finde ro!... lige nu arbejder vi på skiftehold om natten, for at vi bare kan få et par timer hver især, men det er jo opslidende og jeg ved ikke om jeg holder til det
Min kæreste er så bekymret for mig, og jeg begynder også at blive bekymret for mig selv!
Er der noget vi ikke har prøvet, som i kan anbefale? Alle råd er kærkomne, bare et eller andet... Tak piger!
Anmeld