Hjælp!!! Otto kan slet ikke finde ro :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Elvers

Kit skriver:

Jo forresten. Kranio-sakral terapi!

Jeg har hørt fra flere at det har hjulpet dem og deres små. Det er vel værd at prøve, hvis I ikke allerede har været der.

Kit

Hej Kit

Læste lidt om det, da du skrev i går og det lyder også godt og rammende... det må vi prøve, hvis zoneterapien og kiropraktikken ikke virker!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Elvers

Marco2 skriver:

Uhh det lyder bare så hårdt. Og det er så synd når de græder. Det går lige i hjertekulen.

Jeg har desværre ikke nogen råd udover det I har prøvet, da jeg ikke har stået i din situation før, men jeg ville nok give SP'en et ring og høre om ikke hun har et råd eller to? 

For han tager fint på? (Kan ikke huske om du ammer eller gi'r flaske)

AG

Jeg har prøvet at kontakte min SP, men hun tager ikke sin telefon - det er lidt frustrerende, når man meget gerne vil i kontakt med hende...

Og ja han tager fint på - han har taget 1 kg på siden fødslen men jeg begynder at blive lidt nervøs for, om mine frustrationer påvirker min mælkeproduktion...

Anmeld

7. april 2011

DK

kiropraktor hjalp mirakler her!

Anmeld

8. april 2011

Elvers

Angelspot skriver:

Hejsa

Min søn er heldigvis ikke kolik barn, men har rigtig svært ved at finde ro om dagen og ligger uroligt om natten, som du selv beskriver det så kører hans arme og ben rundt og han kan slet ikke falde i søvn. Vi er i gang med et forløb ved kiropraktoren, da han er meget spændt op i kroppen.

Men så fik jeg den mest fantastiske barselsgave af min utrolig betænksomme kollegaer

http://www.okidokiebaby.com/ProductDetails.php?ProductID=1

Denne cd har lyde fra livmoderen og andre lavfrekvente lyde som gjorde at han fald i søvn inden der var gået 7 min. Han hapsede sutten (som han ellers ikke gider) og så sov han i 2 timer!!

Der følger en bog med som har rigtig gode råd og fortæller om grundende ved at have et barn der har kolik og hvad man kan gøre for at berolige det. Desuden er der nogle gode redskaber til hvad man kan gøre i kombination med cd'en.

Feks kan du rytmisk klappe udenpå babyens ble i takt, tænk 1 og 2 og 3 og 4 og 1 osv. Klap fast i starten og som barnet falder til ro kan dine klap blive mere blide. (Det skal selvfølgelig ikke gøre ondt eller være slag )

I bogen står der at babyer kan lide alt med rytme i så hold takten når du gør noget.

Bogen er et vidundermiddel herhjemme!! Står så meget i gæld til mine kollegaer for den, jeg var ved at gå til!

Held og lykke og du skal vide at det lyder som om du gør alt det rigtige også selvom det ikke føles sådan

Sikke nogle dejlige kolleger du har... Har læst lidt om bogen, og kan se den forhandles i babysam, så det kunne være, at vi skulle et smut forbi sådan en snarest muligt tak for råd!

Anmeld

8. april 2011

Elvers

DK skriver:

kiropraktor hjalp mirakler her!

Ja, det læste jeg i dit indlæg (uden at svare), og det var faktisk det, der fik mig til bestille en tid... så jeg  for, at det virker lige så godt her!

Anmeld

8. april 2011

PeruBaby

Håber snat det går over! Det må være forfærdeligt hårdt, når ens lille pus bare skriger og skriger. Håber at I finder noget der virker for jer meget snart

Anmeld

11. april 2011

Riksen

Hej Laura

Jeg har lige læst dit indlæg, og det gør mig ondt at lille Otto er så urolig. Jeg har ikke selv erfaring med et utrøsteligt barn, da Karla, indtil videre, er ret nem, men jeg vil da lige sende dig en elektronisk krammer Det er det eneste, jeg kan gøre.

Det må være meget hårdt og udmattende ikke at kunne stille noget op over for sådan et lille uroligt barn. Jeg håber for jer alle, at I snart finder noget, der virker. Prøv om du ikke også kan tage vare om dig selv - det er jo ekstremt vigtigt, at du ikke går ned på det her.

Stort kram fra mig

Anmeld

11. april 2011

Elvers

Riksen skriver:

Hej Laura

Jeg har lige læst dit indlæg, og det gør mig ondt at lille Otto er så urolig. Jeg har ikke selv erfaring med et utrøsteligt barn, da Karla, indtil videre, er ret nem, men jeg vil da lige sende dig en elektronisk krammer Det er det eneste, jeg kan gøre.

Det må være meget hårdt og udmattende ikke at kunne stille noget op over for sådan et lille uroligt barn. Jeg håber for jer alle, at I snart finder noget, der virker. Prøv om du ikke også kan tage vare om dig selv - det er jo ekstremt vigtigt, at du ikke går ned på det her.

Stort kram fra mig

Tusind tak for den elektroniske krammer!!

Jeg tør dårligt sige det højt eller tro på det, men de sidste 4 dage har jeg fået et helt andet barn Efter vi var til 2. omgang zoneterapi i torsdags, så har han været helt forandret... Han kan nu efter måltiderne være vågen og opmærksom, og stikker ikke i et hyl!! Han kan lægges til at sove uden særlig meget brok - det er helt underligt lige pludselig at mærke, hvordan det skal være at være mor Og det er jo fantastisk, hvis det vil fortsætte sådan her! Maven arbejder stadig på højtryk og kan stadig genere ham, men det er ligesom blevet på en anden måde... Nu skal vi til 3. og sidste gang zoneterapi på torsdag, og så håber vi det bare fortsætter med at blive bedre!

Du giver lige en update, når du ved noget om dit speciale ik'?

Anmeld

11. april 2011

IAH

Jeg har lige været til mødregruppe. En af de andre havde et uroligt barn og har derfor hængt en hængekøje op. Det hjalp overraskende godt. Ellers ingen råd

Kram herfra

Anmeld

11. april 2011

Riksen

Elvers skriver:

Tusind tak for den elektroniske krammer!!

Jeg tør dårligt sige det højt eller tro på det, men de sidste 4 dage har jeg fået et helt andet barn Efter vi var til 2. omgang zoneterapi i torsdags, så har han været helt forandret... Han kan nu efter måltiderne være vågen og opmærksom, og stikker ikke i et hyl!! Han kan lægges til at sove uden særlig meget brok - det er helt underligt lige pludselig at mærke, hvordan det skal være at være mor Og det er jo fantastisk, hvis det vil fortsætte sådan her! Maven arbejder stadig på højtryk og kan stadig genere ham, men det er ligesom blevet på en anden måde... Nu skal vi til 3. og sidste gang zoneterapi på torsdag, og så håber vi det bare fortsætter med at blive bedre!

Du giver lige en update, når du ved noget om dit speciale ik'?

Jamen, det er da helt fantastisk! Jeg krydser fingre for at det holder

Blev da helt bekymret for dig - det lød virkelig som om du var ved at falde fra hinanden, og det kan vi jo ikke have.

Jo, jeg giver en update - har dog fået en forhåndsgodkendelse, så det er da bestået, men præcis hvor på skalaen er ikke til at sige endnu.

Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.