Det er næsten ikke til at holde ud længere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Frk.S

Jeg kender det kun alt for godt.

Jeg havde også været skruk i mange år inden min kæreste sagde god for det. Men jeg var også færdig med min uddannelse og havde fået et godt job. Da vi så også købte hus, var jeg jo helt klar.

Min kæreste ville dog også gerne være færdig med sin uddannelse og sikre sig et job, og det måtte jeg jo respektere.

Det var svært at lade være med at presse på. Men jeg tror på det er meget vigtigt ikke at gøre det, for det kommer der ikke noget godt ud af i den sidste ende.

Men jeg kunne mærke på ham hvordan han lige så stille blev klar, og det var fantastisk da han kom og sagde, at han synes jeg skulle smide p-pillerne når jeg havde tømt den sidste pakke.

Heldigvis  gik det hurtigt for os at blive gravide - det var næsten min største frygt.... at jeg så også skulle gå og vente på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

metski83

Har haft det på præcis samme måde. Jeg var også klar før end min kæreste. Jeg pressede på, lidt i perioder. Og nævnte at der jo minimum gik 9 måneder inden baby'en kom, og at vi jo ikke vidste hvor længe vi skulle prøve inden den var der. Pludselig en dag var han klar. Jeg lavede lidt sjovt med det en dag, og så var han pludselig klar.

Jeg smed så p-pillerne midt i Januar, og nu er vi igang med at prøve.

Men jeg er MEGET utålmodig. Man vil jo så gerne have en lille

Anmeld

10. april 2011

Trinas

Ih hvor lyder det dejligt for jer Det er jo præcis det jeg går og håber på - at det kommer helt naturligt for ham at sige.

Og metski83 -  det er da vildt spændende med PB - håber snart der er to streger

Frk.S: jeg gir dig fuldstændig ret i at det kan være farligt at presse for meget på - må da også en gang imellem sparke mig selv bagi når det bliver for slemt - men det kan jo være svært Dejligt at I havde nemt ved at blive gravide - det er jo trods alt det rareste, og en lille pige - stort tillykke med det - glæder mig til at følge dig og den lille

I får lige begge et kæmpe knus med på vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.