Hej allesammen.
Er ny herinde, eller det vil sige jeg har kigget et par gange efterhånden og ja, bliver mere og mere skruk - så nu bliver jeg nødt til at få lidt luft og snakke med andre der har det på samme måde 
Jeg har været sammen med min kæreste i 2 år og vi har det helt fantastisk sammen - lidt skræmmende hvor meget vi ligner hinanden og tænker de samme ting 
Dog er der én ting vi ikke er helt enige om... PB
Jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind af skrukhed - ser babyer og gravide kvinder overalt. Har imens jeg har kendt ham oplevet 10 af mine veninder/venner der har fået baby og nu skal det altså snart være vores tur.
Min kæreste er som han selv siger "så småt ved at blive klar over at det snart kommer på tale", så lidt fremgang er der alligevel, selvom jeg synes det går meget langsomt. Jeg har snakket med ham om at droppe p-pillerne og så bare lade det komme når det kommer - der er jo ingen der kan sige om det er med det samme eller der går lang tid, men han vil gerne vente.
Det skal lige siges at vi begge er 25, bor i en lækker lejlighed med masser af ekstraværelser
(dog ligger lejligheden på 3. sal - og ingen altan, men hvor der er vilje er der vej som man siger og barnevognen og baby skal nok komme ned på tur...heh). Jeg er igang med uddannelse og min kæreste er uddannet lærer. Min kæreste er ikke sikret job efter sommerferie og jeg tror det er der skoen trykker - han vil gerne have vished. Han siger selv at han skal bare vide om han har job eller ej, og så kan vi smide p-pillerne - men hvis det bare er visheden han vil ha, så kan vi jo ligeså godt smide dem nu? Synes jeg lyder som den mest krævende kæreste, men som der er skrevet før i dette emne, så gør det efterhånden så ondt at være skruk - et tomt hul der skal fyldes, og jeg vil jo ikke presse ham. Snakker i forvejen meget om børn - har endda købt babytøj (som han har set) og tror bare han synes jeg er tosset...
Det mest frustrerende er nok når han en gang imellem siger (hvis vi har besøgt venner med baby) "ej skat, jeg blev helt skruk da du sad med ..." og når jeg så siger om det er ved at være tid til p-pille stop så får han næsten ticks. Det er da hvad man kan kalde mixed signals 
Men lige for at rose ham, så syns jeg han er yderst tålmodig med mig...og jeg elsker ham af hele mit hjerte, så vil hellere leve uden baby (noget tid endnu
) end at leve uden min kæreste 
Tak fordi I gad læse mit skrukhedsindlæg - og tal for alle jeres indlæg, det hjælper mig meget at følge jer andre 
God dag til jer alle...