Ih øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

PeruBaby

Ha, ha, ha, ha... jeg kan ikke lade være med at grine selvom det er super ufedt!! Her kom der efter 1 måned en lille klat blod én dag... så jeg var meget i tvivl om det kunne have været mens. efter 2 måneder kom der ingenting... men nu - efter 3 måneder - er jeg ikke i tvivl!

Vi har været i Lima i de sidste 2 dage for at få ordnet Sofias danske pas på konsulatet, og skulle så hjem med natbussen i går aftes... og det tager vel og mærke 12 timer at komme fra Lima til Chiclayo, hvor vi bor!! Og hvad ser jeg så LLLIIIIIGGGEEE som vi skulle ud af døren?... at russerne har sendt stormtropperne afsted... What to do? Gode råd var dyre, for vi var allerede lidt sent på den, og havde ikke lige tid til at stoppe et sted og købe bind... men så er det jo godt at man er blevet mor, så der ligger bleer i tasken; Papbers Active Baby str. 4-8kg kan varmt anbefales, hvis andre skulle komme i samme situation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

PeruBaby

Denisep skriver:

Hehe hvor surt, ja jeg vil så sige lige præcist 28 dage efter jeg havde født så fik jeg min igen, rigtig øv, og det var godt nok voldsomt, blev helt nervøs så endte med at ringe til lægevagten midt om natten:p .

men ja havde altså også lidt håbet på et par måneder endnu uden den kære tante rød

Puha det var hurtigt!

Anmeld

8. april 2011

Mettemus

PeruBaby skriver:

Ha, ha, ha, ha... jeg kan ikke lade være med at grine selvom det er super ufedt!! Her kom der efter 1 måned en lille klat blod én dag... så jeg var meget i tvivl om det kunne have været mens. efter 2 måneder kom der ingenting... men nu - efter 3 måneder - er jeg ikke i tvivl!

Vi har været i Lima i de sidste 2 dage for at få ordnet Sofias danske pas på konsulatet, og skulle så hjem med natbussen i går aftes... og det tager vel og mærke 12 timer at komme fra Lima til Chiclayo, hvor vi bor!! Og hvad ser jeg så LLLIIIIIGGGEEE som vi skulle ud af døren?... at russerne har sendt stormtropperne afsted... What to do? Gode råd var dyre, for vi var allerede lidt sent på den, og havde ikke lige tid til at stoppe et sted og købe bind... men så er det jo godt at man er blevet mor, så der ligger bleer i tasken; Papbers Active Baby str. 4-8kg kan varmt anbefales, hvis andre skulle komme i samme situation

Haha, hvor er det smart at i kan dele bleer! Det havde du nok alligevel ikke overvejet som en bonuseffekt af at få en baby i huset? men puha - en 12 timers bustur lyder hård både med baby og russiske stormtropper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.