Ih øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

CA

Mettemus skriver:

Ja, man burde kunne bestille en cyklus der kun kører når man planlægger familieforøgelse. Mens er bare aldrig skønt! Og slet ikke nu... krop, vent dog til jeg i det mindste er færdig med at amme på fuld tid???

Måske en hentydning fra din krop om, at den er klar til at blive gravid igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

piadas

Øv øv, hvor træls! Det er bare en af de ting, jeg IKKE glæder mig til at få igen!

Jeg håber, det holder sig LANGT væk fra Farsø!

Men som Carina skriver - så må I jo bare i gang med projekt baby igen, så det forsvinder igen!

Anmeld

6. april 2011

Pinkrose

Hehe hvor surt, ja jeg vil så sige lige præcist 28 dage efter jeg havde født så fik jeg min igen, rigtig øv, og det var godt nok voldsomt, blev helt nervøs så endte med at ringe til lægevagten midt om natten:p .

men ja havde altså også lidt håbet på et par måneder endnu uden den kære tante rød

Anmeld

6. april 2011

Marco2

Neii det er bare så unfair!!

Det må da være en af præmierne ved veloverstået fødsel at man IKKE skal ha' tante rød i mindst et halvt år... Arrgh. Så både indlæg på babserne og imellem benene. Kan man føle sig mere usexet?? 

Troede også mit var på vej igår, men det ser ud som om jeg er sluppet med skrækken. Men tror ikke det varer så længe, for Smilla er virkelig begyndt at sove igennem om natten og så bliver kroppen vel mere normal? og så kommer det dumme stads vel? I nat sov hun fra 19-05 

Men please please bliv væk herfra tante Rød. DU er ikke velkommen.

AG

Anmeld

7. april 2011

DK

Det er vist noget med at man får/der er større sandsynlighed for at få ÆL når man ikke konsekvent ammer inden for en periode af et 6 timers interval! Så hvis den bette sover godt igennem om natten kan det muligvis være derfor?

Derudover kan jeg kun sige træææls! Jeg fik min mens da Kirstine var 3.5 mdr. men hun sov også dengang næsten hele natten! Jeg holdt også samtidigt med at amme! Kirstine NÆGTEDE at spise hos mig da russerne kom, og efter to dage uden mad og skrig-baby, overgav jeg mig og hun fik flasken! Hva med Laurits? Har han accepteret en evt. ændret mælkesmag?

Anmeld

7. april 2011

Mettemus

DK skriver:

Det er vist noget med at man får/der er større sandsynlighed for at få ÆL når man ikke konsekvent ammer inden for en periode af et 6 timers interval! Så hvis den bette sover godt igennem om natten kan det muligvis være derfor?

Derudover kan jeg kun sige træææls! Jeg fik min mens da Kirstine var 3.5 mdr. men hun sov også dengang næsten hele natten! Jeg holdt også samtidigt med at amme! Kirstine NÆGTEDE at spise hos mig da russerne kom, og efter to dage uden mad og skrig-baby, overgav jeg mig og hun fik flasken! Hva med Laurits? Har han accepteret en evt. ændret mælkesmag?

Det kan da godt være at det er fordi han sover så længe ad gangen? 6 - 9 timer om natten er meget normalt, og det passer faktisk med at han har gjort det i ca. 3 uger nu?

Han har ikke reageret på ændret smag, så det er dejligt - der er nemlig et stykke vej til str 38 endnu

Anmeld

7. april 2011

Mettemus

Marco2 skriver:

Neii det er bare så unfair!!

Det må da være en af præmierne ved veloverstået fødsel at man IKKE skal ha' tante rød i mindst et halvt år... Arrgh. Så både indlæg på babserne og imellem benene. Kan man føle sig mere usexet?? 

Troede også mit var på vej igår, men det ser ud som om jeg er sluppet med skrækken. Men tror ikke det varer så længe, for Smilla er virkelig begyndt at sove igennem om natten og så bliver kroppen vel mere normal? og så kommer det dumme stads vel? I nat sov hun fra 19-05 

Men please please bliv væk herfra tante Rød. DU er ikke velkommen.

AG

Nej man er simpelthen MØG usexet! Og som om amningen i forvejen ikke havde fucket min hud nok op? Har lige skiftet hudplejeprodukter og det har hjulpet fhelt vildt - lige indtil nu, hvor jeg igen ligner én man i 9. klasse ville kalde Pizza Face

Anmeld

7. april 2011

Mettemus

piadas skriver:

Øv øv, hvor træls! Det er bare en af de ting, jeg IKKE glæder mig til at få igen!

Jeg håber, det holder sig LANGT væk fra Farsø!

Men som Carina skriver - så må I jo bare i gang med projekt baby igen, så det forsvinder igen!

Ja det er bare op på hesten igen (so to speak) - vi trænger da vist også til en baby huset?

Anmeld

8. april 2011

Sofia

ØV!!! Træls!!!

Anmeld

8. april 2011

IAH

ØV!!! Træls!!!

Hm, ja jeg kom også hurtigt med i russermafiaen. Det er rigtig træls.

Samtidig synes jeg det er helt vildt at kvindekroppen på så kort tid er klar igen på en ny omgang baby!  

Jeg har aaaldrig været så obs på at huske p-pillerne, som jeg er nu! Hvor ville det være afsindigt at blive gravid igen. Det sker jo oftere end man tror

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.