Ih øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
22 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Mettemus

Maain! Så har jeg fået MENSTRUATION????

Altså ikke fordi vi prøver at få barn nummer to eller noget, men jeg var da rimelig sikker på, at jeg havde købt i hvert fald et par måneder mere uden mens og betalt DYRT med hængepatter og strækmærker, men NEJ, NEJ - besøg fra tante RØd er en realitet. Og ikke som i "det går over om et par dage eller tre" som det plejer, men i stedet som i "måske man skulle indstille sig på blodtransfusion hvis det fortsætter på den her måde?"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

CA

Eeeeej!!! Det MÅ bare ikke komme når man endnu ikke har vænnet sig til strækmærker, hængemave, hængeballer og hængebryster!

Føler med dig og håber det holder sig langt væk herfra!! Det må godt lige komme når vi skal til at lave nr. 2 og så bare blive væk igen Men det er IKKE lige nu

Anmeld

6. april 2011

Diana...

Åhh det er bare en af de ting man IKKE savner. Glæder mig ikke til det kommer her 

Mette ammer du ikk? Undskyld hvis du har skrevet det før men er vidst ikke nok på for tiden 

Anmeld

6. april 2011

Mettemus

Diana... skriver:

Åhh det er bare en af de ting man IKKE savner. Glæder mig ikke til det kommer her 

Mette ammer du ikk? Undskyld hvis du har skrevet det før men er vidst ikke nok på for tiden 

Jo jeg ammer for fulde gardiner, og det var da også derfor jeg var sikkert på at det ville holde sig væk indtil vi går over til mere fast føde. Men NIX

Savner det bare overhovedet ikke!

Anmeld

6. april 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Eeeeej!!! Det MÅ bare ikke komme når man endnu ikke har vænnet sig til strækmærker, hængemave, hængeballer og hængebryster!

Føler med dig og håber det holder sig langt væk herfra!! Det må godt lige komme når vi skal til at lave nr. 2 og så bare blive væk igen Men det er IKKE lige nu

Ja, man burde kunne bestille en cyklus der kun kører når man planlægger familieforøgelse. Mens er bare aldrig skønt! Og slet ikke nu... krop, vent dog til jeg i det mindste er færdig med at amme på fuld tid???

Anmeld

6. april 2011

Diana...

Mettemus skriver:

Jo jeg ammer for fulde gardiner, og det var da også derfor jeg var sikkert på at det ville holde sig væk indtil vi går over til mere fast føde. Men NIX

Savner det bare overhovedet ikke!

ØV ØV ØV og ØV det ellers sjældent man får det før amme stop ØV med Lucas fik jeg det 2 måneder efter jeg stoppet med at amme. 

Anmeld

6. april 2011

Mettemus

Diana... skriver:

ØV ØV ØV og ØV det ellers sjældent man får det før amme stop ØV med Lucas fik jeg det 2 måneder efter jeg stoppet med at amme. 

Det havde jeg virkelig også håbet på... nå, der er nok desværre ikke så meget at gøre ved det!

Håber du får lov at gå lige så længe igen - det er virkelig også mest rimeligt synes jeg (dumme krop)

Anmeld

6. april 2011

AnneBJ

Øv hvor er det unfair!! Kram til dig!

Anmeld

6. april 2011

Diana...

Mettemus skriver:

Det havde jeg virkelig også håbet på... nå, der er nok desværre ikke så meget at gøre ved det!

Håber du får lov at gå lige så længe igen - det er virkelig også mest rimeligt synes jeg (dumme krop)

Ja dumme krop 

Anmeld

6. april 2011

CA

Mettemus skriver:

Ja, man burde kunne bestille en cyklus der kun kører når man planlægger familieforøgelse. Mens er bare aldrig skønt! Og slet ikke nu... krop, vent dog til jeg i det mindste er færdig med at amme på fuld tid???

Måske en hentydning fra din krop om, at den er klar til at blive gravid igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.