Lidt fra mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Skouboe

CVVE skriver:

JA det vil jeg enormt gerne... det er meget sjovere end at køre alene. hvad dag ville du kunne?

Principielt alle dage, silja er jo ved at blive kørt ind i VS.. I dag er så hendes 3. Dag og hun er hjemme med feber og har grædt hele natten..

Jeg håber lidt at det bare er tænder, for så kommer hun afsted imorgen igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

ChatH

Skouboe skriver:

Principielt alle dage, silja er jo ved at blive kørt ind i VS.. I dag er så hendes 3. Dag og hun er hjemme med feber og har grædt hele natten..

Jeg håber lidt at det bare er tænder, for så kommer hun afsted imorgen igen..

Øv da men hvad med mandag eller onsdag i næste uge??

der er forresten cupcake og phisterog philina lagersalg i gørløse idag hvis det er noget

Anmeld

6. april 2011

TbCp

Dejligt med lidt nyt fra dig

Anmeld

6. april 2011

Skouboe

CVVE skriver:

Øv da men hvad med mandag eller onsdag i næste uge??

der er forresten cupcake og phisterog philina lagersalg i gørløse idag hvis det er noget

Arj, det ville jeg så gerne med til, men silja er syg er det kun i dag? Og hvornår lukker de?

Anmeld

6. april 2011

ChatH

Skouboe skriver:

Arj, det ville jeg så gerne med til, men silja er syg er det kun i dag? Og hvornår lukker de?

ja idag mellem 16 og 19 og de tager kun kontanter.. jeg har desværre en aftale med en om at tage derud kl. 16 men ellers vill jeg gerne vente på dig

Anmeld

6. april 2011

Skouboe

CVVE skriver:

ja idag mellem 16 og 19 og de tager kun kontanter.. jeg har desværre en aftale med en om at tage derud kl. 16 men ellers vill jeg gerne vente på dig

Har du en adresse, hvis det er?

Anmeld

6. april 2011

ChatH

Skouboe skriver:

Har du en adresse, hvis det er?

ja det hedder kurreholmvej 33 i gørløse. men kan jo lige skrive om der er noget når jeg har været der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.