Lidt fra mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
26 svar
0 synes godt om
6. april 2011

ChatH

ja nu gider jeg ikke selv mere drama herinde så tænkte jeg lige ville fortælle lidt herhjemme fra jeg har ikke været så meget aktiv på det sidste og det beklager jeg..

men ja, vi har det godt. 

Valde har dog lige haft falsk strubehoste i svær grad. Det er første gang lillemanden er syg og mor her har næsten ikke sovet mens det har stået på.

pigerne har også haft lidt hoste og Victoria har nu øjenbetændelse.så de er også ramt.

ellers ja så går jeg og prøver at finde ud af hvad jeg vil med mit liv og hvad jeg skal lave når jeg vender tilbage de fyrer rask væk dagplejre i flæng så er spændt på hvad der sker når jeg kommer tilbage.

Så er vi ved at lave overdækning i haven på vores terasse, det bliver så fint. 

vi skal have hængt markise op over vores have dør og så har vi købt to palmer til terassen også.. det bliver så lækkert!

huset er ved at få den store omgang med forårs oprydning og rengøring. efter bygge roddet trænger her virkelig.

Valademar er satme allerede 7 md. han er en stor dreng, der sidder selv maver sig frem på gulvet, spiser tort set alt sover som han skal. er 72cm lang og vejer 10kg. ja så lille er han ikke

pigerne starter i store gruppe her i maj hvilket vil sige at de skal i skole næste maj! og nej jeg er ikke klar overhovedet

nu går tankerne om det skal være en privat skole eller en kommunal. jeg er i vildrede

og aj vores forhold kører på skinner sådan da igen. vi er ved at have tjek på økonomien  og det hjælper en del. 

hmm ja så har vi været i outlet centeret i ringsted - det skal lige anbefales  det er sindssyge priser og fede butikker. i april er hollys derned og det er bare farligt

ja så tror jeg ikke der er mere spændende herhjemme fra

andet end vi fik burger til aftensmad igår og det holder ikke i kuren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Lilac

CVVE skriver:

ja nu gider jeg ikke selv mere drama herinde så tænkte jeg lige ville fortælle lidt herhjemme fra jeg har ikke været så meget aktiv på det sidste og det beklager jeg..

men ja, vi har det godt. 

Valde har dog lige haft falsk strubehoste i svær grad. Det er første gang lillemanden er syg og mor her har næsten ikke sovet mens det har stået på.

pigerne har også haft lidt hoste og Victoria har nu øjenbetændelse.så de er også ramt.

ellers ja så går jeg og prøver at finde ud af hvad jeg vil med mit liv og hvad jeg skal lave når jeg vender tilbage de fyrer rask væk dagplejre i flæng så er spændt på hvad der sker når jeg kommer tilbage.

Så er vi ved at lave overdækning i haven på vores terasse, det bliver så fint. 

vi skal have hængt markise op over vores have dør og så har vi købt to palmer til terassen også.. det bliver så lækkert!

huset er ved at få den store omgang med forårs oprydning og rengøring. efter bygge roddet trænger her virkelig.

Valademar er satme allerede 7 md. han er en stor dreng, der sidder selv maver sig frem på gulvet, spiser tort set alt sover som han skal. er 72cm lang og vejer 10kg. ja så lille er han ikke

pigerne starter i store gruppe her i maj hvilket vil sige at de skal i skole næste maj! og nej jeg er ikke klar overhovedet

nu går tankerne om det skal være en privat skole eller en kommunal. jeg er i vildrede

og aj vores forhold kører på skinner sådan da igen. vi er ved at have tjek på økonomien  og det hjælper en del. 

hmm ja så har vi været i outlet centeret i ringsted - det skal lige anbefales  det er sindssyge priser og fede butikker. i april er hollys derned og det er bare farligt

ja så tror jeg ikke der er mere spændende herhjemme fra

andet end vi fik burger til aftensmad igår og det holder ikke i kuren

det lyder som en hård tur med sygdom - gaaaaab! Jeg håber I alle snart er friske igen 

Lyder fedt med Outlet i Ringsted, har aldrig været der men har flere gange overvejet det (men skal nok lige ha' skrabet nogle penge sammen først )...

Det bliver da en lækker terasse I får jer, den skal da bare nydes til sommer 

Anmeld

6. april 2011

Ida.

Dejligt med lidt nyt fra jer - selvom det ikke kun er positivt håber ungerne er ved at være ovenpå deres sygdom...falsk strubehoste er bare træls (for at sige det på godt jysk )...

Hvad har du i overvejelserne i stedet for DP-faget, for det lyder da som om det er en noget usikre fremtidsudsigter det har surt, for jeg tror, du er en dygtig DP'er!!

Overdækket terrasse - LÆKKERT!! Der er ikke noget som lange lyse sommeraftener på en overdækket terrasse, hvor varmen har det med at blive hængende lidt længere!

Anmeld

6. april 2011

Skouboe

Æv, æv til al den sygdom.. Du siger til hvis der er noget jeg kan gøre, ikke?

Jeg glæder mig til at bluve inviteret til "terrasse-warming"

Har du en ide om hvad du godt kunne tænke dig at lave, hvis det ikke skal være dagpleje?

Anmeld

6. april 2011

Ni-ko-li-ne

uhhhhh det er simpelthen ikke sjovt med fyringer... man aner ikke en dyt jo! Og der er bare rigtig mange muligheder for hvad man ellers kan:0)

det er fedt med terassen! glæder mig til at se billeder!

Valde bliver en stooooor dreng.... tiden flyver! Og tænk at pigerne skal i skole om eet år... det jo for sindssygt!

sikke noget med hosten! øv jeg gruer for den dag den lander her... øjenbetændelse har Nikoline heller aldrig haft endnu... men det er aldrig sjovt at være syg!

Anmeld

6. april 2011

ChatH

idamaria83 skriver:

Dejligt med lidt nyt fra jer - selvom det ikke kun er positivt håber ungerne er ved at være ovenpå deres sygdom...falsk strubehoste er bare træls (for at sige det på godt jysk )...

Hvad har du i overvejelserne i stedet for DP-faget, for det lyder da som om det er en noget usikre fremtidsudsigter det har surt, for jeg tror, du er en dygtig DP'er!!

Overdækket terrasse - LÆKKERT!! Der er ikke noget som lange lyse sommeraftener på en overdækket terrasse, hvor varmen har det med at blive hængende lidt længere!

Det er drøn TRÆLS!! er selv lidt jyde langt ude så bruger det også

og tak for dine søde ord syntes også selv jeg er skide god, men jo har lidt i tankerne som ikke ligger så langt fra det jeg laver idag. vil bare helst ikke skrive så meget hvis nu nogen med kendskab til kommunen og fyrringsrunderne skulle vide hvem jeg er herinde men du ved jo hvad tina laver

og ja det bliver så feeeeedt med vores terasse, glæder mig så meget

Anmeld

6. april 2011

ChatH

Skouboe skriver:

Æv, æv til al den sygdom.. Du siger til hvis der er noget jeg kan gøre, ikke?

Jeg glæder mig til at bluve inviteret til "terrasse-warming"

Har du en ide om hvad du godt kunne tænke dig at lave, hvis det ikke skal være dagpleje?

Jo tak, vi har bare været grimme herhjemme og været inde døre siden i fredags

Og ja regner med at holde noget komsammen og ellers er du jo altid velkommen - det ved du

Jo har lidt planer, men vil ikke skrive så meget her hvis de forkerte øjne læser med, men du ved jo hvad Tina laver

Anmeld

6. april 2011

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

uhhhhh det er simpelthen ikke sjovt med fyringer... man aner ikke en dyt jo! Og der er bare rigtig mange muligheder for hvad man ellers kan:0)

det er fedt med terassen! glæder mig til at se billeder!

Valde bliver en stooooor dreng.... tiden flyver! Og tænk at pigerne skal i skole om eet år... det jo for sindssygt!

sikke noget med hosten! øv jeg gruer for den dag den lander her... øjenbetændelse har Nikoline heller aldrig haft endnu... men det er aldrig sjovt at være syg!

ja har jo min uddannelse som jeg agter at bruge.. men du ved hvad tina laver og det er lidt det jeg tænker. vil helst ikke skrive så meget da de forkerte øjne kan læse herinde

Ja hader sygdom. victoria har haft øjenbetændelse en gang før ellers har vi heller ikke praktiseret det

Anmeld

6. april 2011

Skouboe

CVVE skriver:

Jo tak, vi har bare været grimme herhjemme og været inde døre siden i fredags

Og ja regner med at holde noget komsammen og ellers er du jo altid velkommen - det ved du

Jo har lidt planer, men vil ikke skrive så meget her hvis de forkerte øjne læser med, men du ved jo hvad Tina laver

Det så jeg lige... Lad os tage den over en club sandwich på Sillebroen en dag

Måske vi skulle invitere katja med?

Anmeld

6. april 2011

Ni-ko-li-ne

CVVE skriver:

ja har jo min uddannelse som jeg agter at bruge.. men du ved hvad tina laver og det er lidt det jeg tænker. vil helst ikke skrive så meget da de forkerte øjne kan læse herinde

Ja hader sygdom. victoria har haft øjenbetændelse en gang før ellers har vi heller ikke praktiseret det

det er også bare SÅ ærgerligt, fordi du virker som een af de DPére der brænder for jobbet og som er god til det! Det er forkert at fyre mennesker som dig... Her i Odense søger de desperat efter flere DPére...

Hvis du kommer forbi outlet og ser en Hollys kjole, i 98, gider du så sms en pris og evt købe den hvis det er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.