ja nu gider jeg ikke selv mere drama herinde så tænkte jeg lige ville fortælle lidt herhjemme fra
jeg har ikke været så meget aktiv på det sidste og det beklager jeg..
men ja, vi har det godt.
Valde har dog lige haft falsk strubehoste i svær grad. Det er første gang lillemanden er syg og mor her har næsten ikke sovet mens det har stået på.
pigerne har også haft lidt hoste og Victoria har nu øjenbetændelse.så de er også ramt.
ellers ja så går jeg og prøver at finde ud af hvad jeg vil med mit liv og hvad jeg skal lave når jeg vender tilbage de fyrer rask væk dagplejre i flæng så er spændt på hvad der sker når jeg kommer tilbage.
Så er vi ved at lave overdækning i haven på vores terasse, det bliver så fint.
vi skal have hængt markise op over vores have dør og så har vi købt to palmer til terassen også.. det bliver så lækkert!
huset er ved at få den store omgang med forårs oprydning og rengøring. efter bygge roddet trænger her virkelig.
Valademar er satme allerede 7 md. han er en stor dreng, der sidder selv maver sig frem på gulvet, spiser tort set alt sover som han skal. er 72cm lang og vejer 10kg. ja så lille er han ikke

pigerne starter i store gruppe her i maj hvilket vil sige at de skal i skole næste maj! og nej jeg er ikke klar overhovedet
nu går tankerne om det skal være en privat skole eller en kommunal. jeg er i vildrede
og aj vores forhold kører på skinner sådan da igen. vi er ved at have tjek på økonomien og det hjælper en del.
hmm ja så har vi været i outlet centeret i ringsted - det skal lige anbefales det er sindssyge priser og fede butikker. i april er hollys derned og det er bare farligt
ja så tror jeg ikke der er mere spændende herhjemme fra
andet end vi fik burger til aftensmad igår og det holder ikke i kuren
Anmeld