Lidt fra mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

ChatH

Skouboe skriver:

Det så jeg lige... Lad os tage den over en club sandwich på Sillebroen en dag

Måske vi skulle invitere katja med?

uhhh det ville være skønt.. i finder bare en dag, har ingen planer ud over den 12

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

det er også bare SÅ ærgerligt, fordi du virker som een af de DPére der brænder for jobbet og som er god til det! Det er forkert at fyre mennesker som dig... Her i Odense søger de desperat efter flere DPére...

Hvis du kommer forbi outlet og ser en Hollys kjole, i 98, gider du så sms en pris og evt købe den hvis det er?

Det kan du tro.. hvilken farve?? 

De har også regntøj til 150kr

Anmeld

6. april 2011

Ni-ko-li-ne

CVVE skriver:

Det kan du tro.. hvilken farve?? 

De har også regntøj til 150kr

150kr Hollys regntøj?????

str 100 eller 98 tak!!! gerne bukser med seler

kjolen, hmmm bare ikke lyserød eller pink (jeg er ved at være træt af de farver.... Nikoline har ikke haft andet....)

Anmeld

6. april 2011

sarahb

Ej hvor dejligt at høre fra dig søde, og få en lille up date.
Hvor er det bare fedt i har det dejligt derhjemme,det er bare så vigtigt.

ihhh stakkels Valde og pigerne, det er ikke rart når de små poder bliver syge.
Vi har selv været igennem, en ordenlig virus til isaac og jeg, øjenbetændelse til Isaac og så MONSTER øjenbetændelse til Jonas. Så det har bare kørt derud af med sygdom. Men nu er det godt igen. 7-9-13

Anmeld

6. april 2011

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

150kr Hollys regntøj?????

str 100 eller 98 tak!!! gerne bukser med seler

kjolen, hmmm bare ikke lyserød eller pink (jeg er ved at være træt af de farver.... Nikoline har ikke haft andet....)

SI!!!! sagde det var vildt det er med lilla kløver og jeg ser hvad de har men ved ikke om det først bliver i næste uge

Anmeld

6. april 2011

Ni-ko-li-ne

CVVE skriver:

SI!!!! sagde det var vildt det er med lilla kløver og jeg ser hvad de har men ved ikke om det først bliver i næste uge

arh men det ville være intet mindre end fantastisk! Nikolines er Ce´lavi str 90 og det er altså lidt snævert nu!

Anmeld

6. april 2011

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

arh men det ville være intet mindre end fantastisk! Nikolines er Ce´lavi str 90 og det er altså lidt snævert nu!

jeg giver lige en melding om hvornår dert bliver.. er det okay med dig???

Anmeld

6. april 2011

Ni-ko-li-ne

CVVE skriver:

jeg giver lige en melding om hvornår dert bliver.. er det okay med dig???

det er da heeeeeelt super!

Anmeld

6. april 2011

Skouboe

CVVE skriver:

Ej, hvis det er i dagtimerne kunne jeg godt finde på at tage med hvis du altså gider at have mig med

Anmeld

6. april 2011

ChatH

Skouboe skriver:

Ej, hvis det er i dagtimerne kunne jeg godt finde på at tage med hvis du altså gider at have mig med

JA det vil jeg enormt gerne... det er meget sjovere end at køre alene. hvad dag ville du kunne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.