lige smidt p-pillerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

AnPeOgKeHa

tak for alle jeres indlæg. ja det rigtig det er meget forskelligt fra person til person. og ja prøver os ikke at tænke så meget over det. men det er sørme ret svært, nu hvor projekt baby er sat igang.

men vi er begge indstillet på at der jo selvfølgelig kan gå lang tid, ligesåvel som det kan gå stærkt. jeg/vi må bare tage tingene som de kommer, selvom det jo er ret svært.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

liwsmor

anja/morten<3 skriver:

hej alle jer på baby.dk .. jeg tog min sidste p-pille d.26/3-11 og ved godt det er meget forskelligt hvor hurtigt man så bliver gravid efter. jeg har været på p-piller i 5 år ca. hvad er jeres erfaringer med graviditet efter p-pille stop ?

hilsen Anja.

jeg var gravid 1 måned efter jeg været på p-piller i 6 år

Anmeld

7. april 2011

Frøken J.

hej alle jer på baby.dk .. jeg tog min sidste p-pille d.26/3-11 og ved godt det er meget forskelligt hvor hurtigt man så bliver gravid efter. jeg har været på p-piller i 5 år ca. hvad er jeres erfaringer med graviditet efter p-pille stop ?

hilsen Anja.

Jeg smed p-pillerne 23. november og testede positiv d. 27 januar  Havde taget pillerne i en 5 år, vil jeg tro! Held og lykke

Anmeld

7. april 2011

Mikkel's mor <3

Jeg smed mine p-piller i slutningen af dec.. i slutningen af marts kunne jeg teste posetiv, og var godt og vel 8 uger henne, så det er også gået hurtig her, har dog kun været på pillen i 3 år  

Anmeld

8. april 2011

CmarianN

Der er godt nok mange solstråle historier - dejligt for folk.

Men du har ret i, at det tager gennemsnitlig et år at blive gravid. Og det er MEGET forskelligt som du kan se på de svar der er skrevet. Vi har været i gang 1 år nu, så lad os håbe det også snart er vores tur 

Pøj pøj til jer 

Anmeld

8. april 2011

betiinsen

smed p-pillerne efter 7 år, og blev gravid med det samme, der gik max 14 dage
for det går lige så hurtigt for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.