lige smidt p-pillerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.156 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. april 2011

AnPeOgKeHa

hej alle jer på baby.dk .. jeg tog min sidste p-pille d.26/3-11 og ved godt det er meget forskelligt hvor hurtigt man så bliver gravid efter. jeg har været på p-piller i 5 år ca. hvad er jeres erfaringer med graviditet efter p-pille stop ?

hilsen Anja.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

sabrina89

anja/morten<3 skriver:

hej alle jer på baby.dk .. jeg tog min sidste p-pille d.26/3-11 og ved godt det er meget forskelligt hvor hurtigt man så bliver gravid efter. jeg har været på p-piller i 5 år ca. hvad er jeres erfaringer med graviditet efter p-pille stop ?

hilsen Anja.

Jeg havde også taget p-piller i ca. 5 år og bliv gravid ca. 2 mdr efter jeg stoppede med dem. Men det er jo meget forskelligt

Anmeld

5. april 2011

Lou87

anja/morten<3 skriver:

hilsen Anja.

Her havde jeg taget p piller i 8 år næsten..Stoppede med dem om sommeren pga problemer med dem og brugte derved kondom.
Da vi droppede kondomet ½ år efter var den der i første huk :-)

Anmeld

5. april 2011

de-wett

anja/morten<3 skriver:

hilsen Anja.

1 gang jeg blev gravid (hvor jeg tabte) havde jeg faktisk kun lige smidt p-pillerne 14 dage inden. havde været på dem i ca 4. år. og her 2 gang hor jeg har fået mig en lille pige vr jeg på p-piller

Anmeld

5. april 2011

AnPeOgKeHa

oka tak .. ja ved godt det er meget forskelligt, og statistikkerne siger at der kan gå op til et år. men nu må jeg se hvornår min cyklus/om min cyklus bliver reglmæssig.

Anmeld

6. april 2011

Carrie75

Hej..

Jeg smed pillerne den 6. nov. 2010 og fik først ægløsning 4-5 februar 2011.

så det kan tage lang tid før ens krop selv har genoprettet sin cyklus efter den har været styret af p-piller.

Held og lykke.. :-)

Anmeld

6. april 2011

Holbæktrunten

Hej :0)

Jeg havde været på di ret kraftige p-piller "Diana Mite" i 12 år... Da jeg smed dem var der bonus i første hug, og er i dag i uge 19+3 med lillemanden 

Kan huske hvor meget energi jeg brugte på at bekymre mig om hvorvidt og hvornår jeg kunne blive gravid, når nu jeg havde været på pillen så længe - og endvidere har et lavt stofskifte, hvilket nedsætter fertiliteten...

Meeeeen, alle mine bekymringer blev gjort til skamme, og det kom som en (lidt upraktisk, men) dejlig overraskelse at han har så travlt med at komme til verden, vores lille rullesteg 

Anmeld

6. april 2011

henh01

Hej. Jeg blev gravid i min første ægløsningen efter p pille stop Så vores forårsbarn blev til et november barn i stedet

Held og lykke  med PB

Anmeld

6. april 2011

mortilnoahogmelina

Det er jo så forskelligt , nogen oplever at deres mens udbliver i op til 1 år eller mere efter p-pille stop . jeg selv stoppede d 24 december mener jeg og jeg testede positiv d 26 april .. så her to det godt 4 måneder ..

Bedste råd jeg kan give er at lade vær at sætte forventeingerne for høje den første tid, og så bare nyde hinanden når i har lyst , ikk direkte arbejde hen mod en baby med at tænke på det hver gang man har sex .

Anmeld

6. april 2011

Frk.S

Jeg var på p-piller i ca. 10 år.

Jeg tog den sidste pille d. 20. august 2010 - og jeg har termin her 23. august 2011... altså et år efter.

Så det tog jo ikke så lang tid at blive gravid.. heldigvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.