Kejsersnit igen eller føde naturligt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Maja_4000

Jeg fik pks første gang , og det havde jeg selv valgt .. Har aldrig ønsket at føde .. Så jeg vil gerne have ks næste gang også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

mullesmith2

FOR GUDSSKYLD IKKE KEJSERSNIT IGEN.... Jeg syntes det var det værste jeg nogensinde har oplevet. Og hvis det ikke var fordi jeg SKULLE have det kejsersnit så havde jeg heller ikke fået det.

Skal helt klart opleve at føde selv, det må jo være helt enestående en oplevelse. Og så kan man også bedre tage sig af sit barn bagefter når man ikke har så filans ondt i et ar på maven.

Glæder mig så meget til at få et barn mere og opleve en "almindelig" graviditet og fødsel.

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

Nadia&Daniel skriver:

Jeg fik planlagt kejsersnit 25-10-10 pga vores guldklump havde sat sig godt fast med bagdelen i bæknet.

Jeg har besluttet mig, at jeg gerne vil have kejsersnit igen ved nr. 2 - hvad med dig???

Jeg ville aldrig føde igen...må heller ikke efter 2 ks...jeg ser ikke den ene måde at få børn på som mere fantastisk end en anden...det fantastiske starter jo først når barner er der...så skulle jeg have flere var det klart og uden tvivl ks.

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth85

Nadia&Daniel skriver:

Jeg fik planlagt kejsersnit 25-10-10 pga vores guldklump havde sat sig godt fast med bagdelen i bæknet.

Jeg har besluttet mig, at jeg gerne vil have kejsersnit igen ved nr. 2 - hvad med dig???

Min lille dreng havde også sin numse i mit bækken, men jeg fødte selv, og DET kan jeg da kun anbefale! Har klart haft den bedste fødsel af en del af mine veninder, og deres babyer lå 'normalt'.

Så hvis din næste bebs ligger i UK også, så synes jeg, hvis du har mod på det, at du skulle give det en chance Der er bare såååå mange, som vælger KS, når babyen ligger sådan, men for dælen det er altså ikke noget problem at få dem ud Jeg har læst så mange lykkelige sædefødsler, og kan selv kun anbefale dem

Anmeld

2. maj 2011

camilla28

du skriver foster reduktion  vil du ikke lige forklarer den

for jeg får nogle helt forkerte billeder tror jeg

maria_wt skriver:

Nej jeg følte/føler mig slet ikke snydt

Tror det kom af at jeg havde to liggende derinde (den ene var død og ham skulle jeg også ha født hvis det skulle ha været naturligt sidste gang.. Fosterreduktion)

Jeg er selvfølgelig nervøs som vi alle er, men jeg vil gerne gøre et forsøg.. Vi vil gerne ha nummer 3 også, og hvis det bliver KS igen nu her, så ved vi jo at jeg så aldrig får chancen for at føde naturligt..

Anmeld

2. maj 2011

3rollinger

Jeg fik AKS med mit foerste barn, men fordi hun fik det daarligt og ikke fordi der var noget fysisk i vejen med mig.

Saa anden gang gik tingene bedre og jeg kunne foede normalt. Foerste gang var med fuld bedoevelse, saa det var en stor oplevelse af foede normalt.

Tredje gang var igen KS, men planlagt og med epidural. Det var ogsaa en stor oplevelse.

Af de 3 oplevelser synes jeg den normale foedsel var den stoerste, men den sidste den mest afslappede.

Anmeld

2. maj 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Nadia&Daniel skriver:

jeg fik ks første gang og ville helst føde normalt men pga smerter i ks aret blev anden fødsel pks

Anmeld

3. maj 2011

Christina.78

Fik i  november 2007 akut kejsersnit i uge 28 da lillepigen ikke tog på i vægt(648g) grundet svær SSF..(hende mistede vi så grundet en tarminfektion 25 dage efter)..blev hurtigt gravid igen og ønskede at føde selv..blev sat til 26 marts 2009..fik igen SSF og blev sat igang med stikpille da jeg var 38 (12 marts 2009)..om aftenen får jeg det ondeste smæld i maven og det var så min livmoder der brister..igen akut kejsersnit og dermed løbet kørt..men begge gange har det været livsnødvendigt, så....

lægerne har så sagt en evt ny graviditet er et planlagt kejsersnit..så ikke prøvet naturligt og får heller ikke lov..men hva*..det gør mig i grunden ikke noget for har haft nogle gode oplevelser med begge kejsersnit..kunne dog godt have tænkt mig at have manden ved min side..

Anmeld

3. maj 2011

Kløver

Jeg fik akut kejsersnit, og pga fødselsforløbet er jeg 99% på jeg vil have planlagt kejsersnit næste gang, er lidt ærgelig over det, for ville så gerne ha haft fødselsoplevelsen, men tør ikke løbe risko og tage chancen.

Anmeld

3. maj 2011

Nadia&Daniel

Lisbeth85 skriver:

Min lille dreng havde også sin numse i mit bækken, men jeg fødte selv, og DET kan jeg da kun anbefale! Har klart haft den bedste fødsel af en del af mine veninder, og deres babyer lå 'normalt'.

Så hvis din næste bebs ligger i UK også, så synes jeg, hvis du har mod på det, at du skulle give det en chance Der er bare såååå mange, som vælger KS, når babyen ligger sådan, men for dælen det er altså ikke noget problem at få dem ud Jeg har læst så mange lykkelige sædefødsler, og kan selv kun anbefale dem

Jeg måtte ikke føde naturligt - jeg skulle have kejsersnit..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.